کد خبر: ۱۳۰۸
۱۶:۱۲
۰۹ مرداد ۱۴۰۳
۱۶:۱۲
۰۹ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۰۸

چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود؟ ۱۵ دلیل عاشق شدن مرد + ۷ مرحله آن

چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود؟ ۱۵ دلیل عاشق شدن مرد + ۷ مرحله آن
فکر می‌کنید اگر به عنوان یک زن، لباسی خوب و دلفریب بپوشید، زمان زیادی را صرف آرایش‌کردن بکنید، نشان دهید صمیمی هستید و دلبری کنید، یک مرد را عاشق می‌کنید؟ پاسخ این است: خیر! پس بیایید ببینیم چه چیزی باعث می‌شود یک مرد عاشق شود؟

پاسخ به این که چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود، طولانی و چندوجهی است. چنین نیست که برای پاسخ به این سوال یکی دو عامل وجود داشته باشد و از آن‌جایی که ذهن انسان پیچیده است، عاشق کردن مردان می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد و یا بدون دلیل روشن اتفاق بیفتد.

راستان| چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود؟ عاشق‌شدن احساس زیبایی است. می‌تواند کاملا جادویی و هیپنوتیزم کننده باشد. اگر نمی‌دانید مردان عاشق چه زنانی هستند این مطلب می‌تواند کمکتان کند.

اگر مردی را دیده‌اید و زمان زیادی را با هم می‌گذرانید، ممکن است فکر کنید که آیا او واقعا عاشق شماست یا نه. به خصوص وقتی او احساسات خود را ابراز نکند.

شاید دانستن اینکه چه چیزی باعث می‌شود یک مرد زنی را دوست داشته باشد به همه زنان در رابطه کمک کند.

چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود؟ ۱۵ دلیل عاشق شدن مرد + ۷ مرحله آن

۱۵ چیزی که باعث می‌شود یک مرد عاشق شود چیست؟

۱. زنانی که مردان را همان‌طور که هستند می‌پذیرند

عاشق‌شدن آسان است، اما عاشق‌ماندن قطعا چالش‌برانگیز است. اولین قانون طلایی برای حفظ علاقه عاشقانه‌تان در رابطه این است که یاد بگیرید چگونه از او قدردانی کنید. مردان دوست دارند همان‌طور که هستند پذیرفته شوند. سعی نکنید او را تغییر دهید.

مردان از حس راحتی و اصالت قدردانی می‌کنند؛ حسی که اغلب فقط در جمع دوستان‌شان از آن لذت می‌برند. اگر بتوانید او را تشویق کنید که خود واقعی‌اش باشد، شما بسیار دوست داشتنی می‌شوید و سطح جذابیت بین‌تان افزایش می‌یابد.

۲. زنانی که به آن‌ها احساس مهم‌بودن بدهند 

مردان عاشق چه زنانی می‌شوند؟ واقعیت این است که مردان احتمالا متوجه نشانه‌ها و قدردانی‌های ظریف نخواهند شد. شما باید صریح بیان کنید که مرد شما خاص است و نشان دهید که او اولویت اصلی شماست. به عبارت دیگر، به او این احساس را بدهید که مهم است. وقتی برای خرید هدیه یا ارائه حمایت عاطفی تلاش می‌کند، از او قدردانی کنید.

چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود؟ ۱۵ دلیل عاشق شدن مرد + ۷ مرحله آن

۳. زنی که هدف‌دار و الهام‌بخش است

زنی که در فعالیت‌های خود سرآمد است، خواه شغل، اهداف تناسب اندام، نقاط عطف اجتماعی یا هر چیزی باشد که واقعا با توصیف او از برتری در زندگی مطابقت دارد، می‌تواند برای مردان بسیار جذاب باشد.

اگر او احساس کند که هر دوی شما انگیزه و اشتیاق خاصی دارید و متقابلا به یکدیگر الهام می‌بخشید، برایش یک شریک عاشقانه برابر و جدی هستید.

۴. زنانی که در رابطه «امن» هستند

مردان جذب زنان قوی و با اعتماد به نفس می‌شوند. اعتماد به نفس یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی است که یک زن می‌تواند داشته باشد. اگر امن و با اعتماد به نفس باشید، او نیز همین احساس را خواهد داشت و این باعث می‌شود که او بیشتر در مورد خودش صحبت کند و بتواند جنبه آسیب‌پذیرش را نشان دهد. آسیب‌پذیری می‌تواند به شما در ایجاد اعتماد و تقویت پیوند کمک کند.

۵. زنانی که در برابر «عشق» باز هستند

سوال خیلی از زنان است است که چگونه یک مرد را عاشق و دلبسته کنیم؟ آن‌ها باید بدانند که عشق، عشق را جذب می‌کند. وقتی با مردی ملاقات می‌کنید، باید به او بگویید که برای چیزی معنادارتر از یک قرار معمولی آماده هستید. شما باید نسبت به ایده عشق باز باشید و نیت و احساسات خود را با مهربانی در میان بگذارید.

هیچ‌کس نمی‌خواهد برای چیزی که احساس می‌کند برای او دست‌یافتنی است بجنگد؛ بنابراین نشان دادن آینده‌ای در یک رابطه عاشقانه جدی مهم است.

چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود؟ ۱۵ دلیل عاشق شدن مرد + ۷ مرحله آن

۶. زنانی که با زنانگی خود مبارزه نمی‌کنند

مردان دوست دارند با زنی باشند که در بیان جنبه زنانه خود اصیل و با اعتماد به نفس باشد. مردان وظیفه‌گرا هستند و زمانی که تلاش‌هایشان تأیید و ارزشمند تلقی شود، آن‌را می‌پسندند؛ به خصوص اگر این تلاش‌ها یک کار فیزیکی باشد.

نیازی نیست که نشان دهید ضعیف هستید، اما اینکه به او اجازه دهید در کار‌های ساده مانند جابه‌جایی چیزی سنگین یا تعمیرکردن وسیله‌ای وارد عمل شود، می‌تواند اعتماد به نفس او را افزایش دهد؛ بنابراین اگر احساس می‌کنید که او مسئولیت را بر عهده می‌گیرد یا سعی می‌کند به شما کمک کند، اشکالی ندارد که به عقب خم شوید و اجازه دهید گهگاه این کار را انجام دهد.

۷. زنانی که می‌تواند آینده‌ای را با یک مرد ببیند

مردان نیز به اندازه زنان برای ثبات، وفاداری و ماندگاری در مورد یک رابطه ارزش قائل هستند. اگر او شما را از نظر احساسی در دسترس نبیند، به سختی به شما به عنوان کانون محبتش نگاه می‌کند.

در حالی که مهم است که در لحظه زندگی کنید و یک رابطه اصیل داشته باشید، ممکن است لازم باشد سیگنال‌هایی بفرستید که در واقع برای چیزی جدی‌تر آماده‌اید. بسته به مرحله رابطه، مهم است که اهداف بلند مدت زندگی‌تان با او هماهنگ باشد؛ آیا برای بچه دار‌شدن آماده هستید؟ چه نوع خانه‌ای می‌خواهید داشته باشید؟ دوست دارید کجا ساکن شوید؟

۸. زنانی که اهل بازی‌کردن نیستند

برخی از زنان بازی‌هایی به راه می‌اندازند تا ببینند مردشان از حلقه‌ها می‌پرد یا نه، تا احساس قدرت و کنترل کامل کنند. برخی از این بازی‌ها «به من نگاه کن»، «انتظار» یا «آزمایش» است که برخی از زن‌ها آن را در زمانی که نیازی ندارند انجام می‌دهند. به عنوان مثال، پاسخ ندادن به تماس‌ها یا پیامک‌ها، یک بازی است که می‌تواند برای ایجاد تعهد در یک رابطه معکوس عمل کند.

مردان زنانی را دوست دارند که در مورد چیز‌هایی که واقعا مهم هستند صادق باشند. اگر سرد رفتار کنید یا کار‌ها را برای او دشوار کنید تا شما را تحت تأثیر قرار دهد، بازی برای مدت طولانی کار نخواهد کرد. این رفتار برعکس تصورتان احتمالا منجر به این می‌شود که او نیز بی پروا عمل کند و خود را به طور کامل به این رابطه متعهد نکند.

چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود؟ ۱۵ دلیل عاشق شدن مرد + ۷ مرحله آن

۹. زنانی که شیمی جنسی خود را به اشتراک می‌گذارند

صمیمیت فیزیکی در روابط بزرگسالان مهم است. مردان می‌خواهند زنان‌شان در مورد رابطه جنسی با آنها صریح باشند و در برخورد‌های جنسی‌شان با آنها اطمینان داشته باشند. اگر بتوانید این اعتماد به نفس و گشودگی را به او ساطع کنید، او نه تنها در کوتاه مدت جذب شما می‌شود، بلکه شما را به عنوان یک شریک عاشقانه طولانی مدت قابل دوام می‌بیند.

این‌کار در را برای او باز می‌کند تا آشکارا در مورد فانتزی‌هایش صحبت کند؛ چیزی که روشنش نگه می‌دارد و ویژگی‌های جنسی‌اش را برجسته می‌کند.

رابطه جنسی خوب نشانه‌ای از روابط سالم و اغلب عامل مهمی در روابط و ازدواج‌های طولانی مدت است. این بدان معنا نیست که شما باید اغوا کننده‌تر باشید یا کاری را انجام دهید که با آن راحت نیستید. ارتباط در این زمینه کلیدی است و در دراز مدت به شما کمک زیادی خواهد کرد.

۱۰. زنانی که آن‌ها را در سطح بالایی نگه می‌دارند

این یک تصور غلط است که همه مردان توسط زنانی که استاندارد‌های بالایی دارند مرعوب می‌شوند. مردان دوست دارند مطابق با استاندارد‌های بالایی که شما برای رابطه تعیین کرده‌اید زندگی مکنند.

داشتن اعتماد به نفس برای هر دو جنس جذاب است. اگر مردی احساس کند که نه تنها استاندارد‌های مورد انتظارتان را برآورده می‌کند، بلکه در واقع از آنها فراتر می‌رود، احتمالا کار‌هایی را که از او لذت می‌برید یا تحسین می‌کنید بیشتر انجام می‌دهد. این به نوبه خود منجر به افزایش اعتبار و اعتماد به نفس در رابطه می‌شود و به تقویت حس برابری و با هم بودن کمک می‌کند.

۱۱. زنانی که استاندارد‌های یک مرد را برآورده می‌کنند

در حالی که پیدا کردن زنی که یک «پکیج کامل» از همه خوبی‌ها باشد، برای هر مردی تا حدود زیادی فقط یک فانتزی است، استاندارد‌های واقع بینانه‌ای وجود دارد که همه مردان برای کسی که به طور بالقوه می‌توانند عاشق او شوند، دارند. 

لازم نیست از طرفداران ورزش باشید یا سرگرمی‌های یکسانی داشته باشید. اگر ویژگی‌هایی را دارید که او در یک زن به دنبال آن است، احتمال زیادی وجود دارد که او عاشق شما شود. به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های مشابه در مورد سفر، غذاها، کتاب‌ها یا فیلم‌ها می‌تواند جذابیت بزرگی باشد.

۱۲. زنانی که به آن‌ها احساس خوبی می‌دهند

احساسی که شما ایجاد می‌کنید، می‌تواند در نحوه نگاه یک مرد به شما به عنوان یک شریک عاشقانه جدی بسیار مهم باشد. در حالی که سازگاری در پس زمینه یا مشاغل می‌تواند یک امتیاز باشد، این سازگاری داخلی است که در نهایت رابطه شما را به سطح بعدی می‌رساند. شما باید به او اطلاع دهید که چه زمانی به شما احساس خوبی می‌دهد و از خودگذشتگی او قدردانی کنید. این به او حس اعتباری می‌دهد که برای هر دوی شما سودمند است.

چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود؟ ۱۵ دلیل عاشق شدن مرد + ۷ مرحله آن

۱۳. زنانی که پذیرای امکانات و تجربیات هستند

مردان به سمت زنانی با چشم‌انداز باز گرایش پیدا می‌کنند؛ خواه به طور کلی به زندگی «بله» بگویند یا صرفا رویکردی ماجراجویانه به زندگی داشته باشند. این بدان معنا نیست که شما باید به طور ناگهانی علاقه‌مند به چتربازی یا اسب سواری شوید! اما باز بودن برای کسب تجربیات جدید می‌تواند برای مردان جذاب باشد.

۱۴. زنانی که می‌توانند روز‌های سخت را با لطف تحمل کنند

مردان از زنی قدردانی می‌کنند که می‌تواند به بهترین شکل ممکن با مشکلات کنار بیاید و روز‌های سخت را پشت سر بگذارد. به طور خلاصه، مردان زنانی را دوست دارند که می‌توانند بحران‌ها را مدیریت کنند. زنان اغلب به اشتباه در مواقع بحران به عنوان موجوداتی بیش از حد احساساتی به تصویر کشیده می‌شوند. در حالی که این وظیفه شما نیست که این کلیشه را یک شبه اصلاح کنید، می‌توانید با نشان دادن درک خود نسبت به مشکلات و نگرانی‌های او، به تغییر این تصور کمک کنید.

مردان دوست دارند بدانند که مهم نیست چقدر اوضاع می‌تواند سخت شود، چراکه شریکی دارند که می‌تواند به آنها کمک کند به عنوان یک زودج همه‌چیز را پشت سر بگذارند.

۱۵. مردان عاشق چه زنانی هستند؟ چیزی غیرقابل توضیح جذبشان می‌کند!

در نهایت، با وجود همه پیشرفت‌ها در روانشناسی و تحقیقات در مورد روان انسان، عشق همچنان یک راز است که باید کشف شود. عشق منحصر به فرد است، هیچ دو زوجی عشق یکسانی ندارند و هیچ قانون ثابتی در عشق وجود ندارد. هر رابطه‌ای متفاوت است. چیزی که یک مرد را به سمت شما جذب می‌کند ممکن است روی شخص دیگری جواب ندهد.

۷ مرحله عاشق‌شدن یک مرد را بشناسید

سفر پیچیده مردی را که عاشق یک زن می‌شود درک کنید:

۱/ قدردانی

در مرحله اولیه، مردان جذب ظاهر فیزیکی زن می‌شوند. این باعث ایجاد علاقه و تمایل به نزدیک‌شدن به او می‌شود.

۲/ شیفتگی

احساسات مرد تشدید می‌شود و او به سمت زن کشیده می‌شود. شیفتگی او را وادار می‌کند تا توجه او را به خود جلب کند.

۳/ جاذبه

هنگامی که زن متقابلا پاسخ می‌دهد، مرد وارد مرحله جذابیت می‌شود و بر تعمیق ارتباط تمرکز می‌کند. او تلاش‌هایی واقعی می‌کند تا او را بهتر بشناسد و جذابیت متقابل را تقویت کند.

۴/ جلب نظر

مرد قصد دارد قلب زن را به دست آورد. او حاضر است مسافت بیشتری را طی می‌کند، از خرید هدیه گرفته تا به نمایش گذاشتن جنبه سرگرم‌کننده و قابل اعتماد خود.

۵/ کسب اطمینان

مرد با درک احساساتش فراتر از شیفتگی، وارد مرحله مطمئن‌شدن می‌شود. در حالی که هنوز دقیقا نمی‌داند نظر زن چیست، می‌خواهد پس از اطمینان از اینکه زنی نیز به او احساس مشابهی دارد، به قرار ملاقات ادامه دهد.

۶/ تأیید مجدد

مرد با دستیابی موفقیت‌آمیز به هدف خود برای به دست آوردن قلب زن، ارزیابی می‌کند که آیا در این مرحله می‌خواهد با او رابطه برقرار کند یا خیر.

۷/ تعهد

مردی که از نظر احساسات و سازگاری خود متقاعد شده است، وارد مرحله نهایی می‌شود و آماده است تا همه چیز را به سطح بعدی برساند. تعهد او را نمی‌ترساند، زیرا او معتقد است که این زن همتای مناسبی برای اوست.

برچسب ها:
خواندنی‌ها

محمد رضا خلعتبری بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و سپاهان...

 ویدیویی از همخوانی عاشقانه کیسان دیباج و الیکا ناصری...

تصویری از استایل جدید پریناز ایزدیار در فیلم کوتاه...

  • جدیدترین‌ها
  • پربیننده‌ها
  • پربحث‌ها
جزییات تکان‌دهنده زمینه‌سازی مرد فرانسوی برای تجاوز ده‌ها مرد به همسرش؛ روانشناسان چه می‌گویند؟ ویدئو | روایت شقایق دهقان از علت طلاق مهراب قاسم خانی عکس | واکنش حمید گودرزی به عکس جنجالی منتشر شده از او تصاویر | لورا لومر (Laura Loomer)، زن جنجالی که ترامپ را همراهی می‌کند کیست؟ ویدئو | شقایق فراهانی و پردیس احمدیه ۱۸ سال پیش در فیلم «مقلد شیطان» ویدئو |‌ هدیه عجیب مارادونا به محمدرضا خلعتبری چه بود؟ ویدئو | خشم مردم از حرکت زشت بلاگر زن ایرانی علت درد بازوی چپ چیست؟ ویدئو |‌ لحظات همخوانی عاشقانه کیسان دیباج و الیکا ناصری در گردن‌زنی تصاویر | سالواتوره اسکیلاچی، آقای گل جام جهانی در ۵۹ سالگی درگذشت عکس | مهدی طارمی با تیپ نظامی در خانه منچسترسیتی! عکس شاعرانه الناز شاکردوست در خانه قدیمی ویدئو | انتشار آهنگ جدید رضا صادقی به نام ایستگاه ماجرای جنگ بر سر میراث در خانواده روپرت مرداک (Keith Rupert Murdoch) ویدئو | استایل عجیب و بچه مدرسه‌ای پریناز ایزدیار عکس | بهاره رهنما با تیپ تینیجری و ژستی در حد ۱۶ساله‌ها!  چگونه مغز زنان در دوران بارداری سازماندهی مجدد می‌شود؟ درگیری مرگبار ۲ دوست به خاطر یک دختر عکس| مرتضی مهرزاد، بلندقدترین مرد ایران در دیدار با رهبر انقلاب ویدئو |‌ درخواست مجری تلویزیون از سردار رادان: هشت ماهه ماشینم رو دزدیدن و هشت روزه خونه م رو خالی کردن!
داستان ۷ فرقه مشهور آمریکا؛ سکس، چندهمسری و زندگی وحشی در آمریکا؛ از خانواده منسون تا سالیوان‌ها جزییات جدید از قتل هولناک قهرمان بوکس ایران؛ پای «دو زن» در میان است! عیسی گل محمدی کیست؟ تصاویر | روایتی متفاوت از زندگی مرتضی مهرزاد؛‌ کار بزرگی که احسان علیخانی کرد تصاویر | ماجرای قتل، تکه تکه و پوره شدن ملکه‌ زیبایی سابق در سوئیس توسط همسرش!؛ کریستینا جوکسیموویچ که بود؟ گلشیفته فراهانی بر فرش قرمز جشنواره فیلم ویلیام تل (William Tell) در فستیوال فیلم تورنتو درباره فیلم دختربچه یا بیبی گرل (Babygirl)؛ درام عاشقانه و تکان‌دهنده نیکول کیدمن تصاویری از مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک؛ حضور رضا علیپور، هادی ساروی، ناهید کیانی، آرین سلیمی و ... ویدئو | روبوسی علی پروین و ناهید کیانی جنجال به پا کرد تصویر |‌ قتل زوج جوان در جنگل نرگسی نوکنده ویدئو | رضا حجار ازدواج کرد ویدئو | بدحال شدن رویا میرعلمی با دیدن تیپ و حرکات ناهید مسلمی در جوکر زنان غوغای قهرمان ایرانی‌تبار تیم آمریکا؛ ازرا فرچ کیست؟ برخورد قضایی با سحر دولتشاهی برای یک صحنه از سریال «داریوش»؛ ماجرا چیست؟‌ تصویر | مادر کریم باقری درگذشت ویدئو | پستونک خوردن الیکا عبدالرزاقی در جوکر زنان!؛ خنده‌ی شدید احسان علیخانی پس از لالایی رپ ناهید مسلمی ویدئو | شیرجه در آبشار شیرآباد و مرگ دلخراش مرد سبزواری تصاویر | مستانه مهاجر، نفس بازغی و الناز حبیبی در اکران خصوصی «شه‌سوار» تکذیب درگذشت صدرالدین حجازی | همسر این بازیگر می‌گوید که او همچنان در کما است جزییات قتل فجیع عیسی گل‌محمدی، قهران بوکس و سخنگوی فدراسیون؛ پلیس به دنبال دستگیری دو زن تصاویر | قتل فجیع استاد موسیقی دانشگاه تهران در ویلای رشت؛‌ یاسمین رحمتی کیست؟
پرطرفدارها
جزییات تکان‌دهنده زمینه‌سازی مرد فرانسوی برای تجاوز ده‌ها مرد به همسرش؛ روانشناسان چه می‌گویند؟ ویدئو | روایت شقایق دهقان از علت طلاق مهراب قاسم خانی عکس | واکنش حمید گودرزی به عکس جنجالی منتشر شده از او تصاویر | لورا لومر (Laura Loomer)، زن جنجالی که ترامپ را همراهی می‌کند کیست؟ ویدئو | شقایق فراهانی و پردیس احمدیه ۱۸ سال پیش در فیلم «مقلد شیطان» ویدئو |‌ هدیه عجیب مارادونا به محمدرضا خلعتبری چه بود؟ ویدئو | خشم مردم از حرکت زشت بلاگر زن ایرانی علت درد بازوی چپ چیست؟ ویدئو |‌ لحظات همخوانی عاشقانه کیسان دیباج و الیکا ناصری در گردن‌زنی تصاویر | سالواتوره اسکیلاچی، آقای گل جام جهانی در ۵۹ سالگی درگذشت عکس | مهدی طارمی با تیپ نظامی در خانه منچسترسیتی! عکس شاعرانه الناز شاکردوست در خانه قدیمی ویدئو | انتشار آهنگ جدید رضا صادقی به نام ایستگاه ماجرای جنگ بر سر میراث در خانواده روپرت مرداک (Keith Rupert Murdoch) ویدئو | استایل عجیب و بچه مدرسه‌ای پریناز ایزدیار عکس | بهاره رهنما با تیپ تینیجری و ژستی در حد ۱۶ساله‌ها!  چگونه مغز زنان در دوران بارداری سازماندهی مجدد می‌شود؟ درگیری مرگبار ۲ دوست به خاطر یک دختر عکس| مرتضی مهرزاد، بلندقدترین مرد ایران در دیدار با رهبر انقلاب ویدئو |‌ درخواست مجری تلویزیون از سردار رادان: هشت ماهه ماشینم رو دزدیدن و هشت روزه خونه م رو خالی کردن!