ویدئو | افشاگری بهاره افشاری از فضای صدا و سیما: به من گفتند چقدر بو میدی!

بهاره افشاری در گفت‌و‌گو با عزت‌الله ضرغامی از فضای عجیب صداوسیما گفت.
کد خبر: ۱۵۴۲۴
۱۴:۳۵
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
۱۴:۳۵
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
کد خبر: ۱۵۴۲۴

بهاره افشاری در گفت‌و‌گو با عزت‌الله ضرغامی از فضای عجیب صداوسیما گفت.

بهاره افشاری گفت: برگشتن بهم گفتن چقدر بو میدی! به خاطر لاک و حجاب من رو به صداوسیما راه نمی‌دادند. برای ورود به صدا و سیما صندوق عقب ماشین من را می‌گشتند.

برچسب ها:
ارسال نظر
captcha
خواندنی‌ها

بهروز رضوی ـ از صدا‌های ماندگار کشورمان ـ به علت بیماری...

«در ۳ سالی که متهم با مادرم ازدواج کرده بود حدود ۷...