کلانتری: من بودم با ۲ میلیارد دلار ترامپ را می‌خریدم

عیسی کلانتری، وزیر کشاورزی و معاون رئیس‌جمهور در چند دولت در اظهاراتی عجیب گفته: اگر تمام مسئولیت مذاکرات با آمریکا دست من بود، قبل از جنگ، ۲ میلیارد دلار به شخص ترامپ میدادم و با او سازش می‌کردم و همه اختلافات را تمام می‌کردم.
کد خبر: ۱۵۹۰۱
۰۹:۵۶
۱۰ خرداد ۱۴۰۵
۰۹:۵۶
۱۰ خرداد ۱۴۰۵
کد خبر: ۱۵۹۰۱

عیسی کلانتری، وزیر کشاورزی و معاون رئیس‌جمهور در چند دولت در اظهاراتی عجیب گفته: اگر تمام مسئولیت مذاکرات با آمریکا دست من بود، قبل از جنگ، ۲ میلیارد دلار به شخص ترامپ میدادم و با او سازش می‌کردم و همه اختلافات را تمام می‌کردم.

ترامپ فقط به دنبال منافع خودش است و منافع ملی آمریکا برایش مهم نیست!

اگر دو میلیارد دلار در حلقوم ترامپ می‌ریختیم جنگ نمی‌شد و او عقب می‌نشست، با این کار، دیگر ۲۰۰ میلیارد دلار هم خسارت نمی‌دیدیم!

برچسب ها:
ارسال نظر
captcha
خواندنی‌ها

بهروز رضوی ـ از صدا‌های ماندگار کشورمان ـ به علت بیماری...

«در ۳ سالی که متهم با مادرم ازدواج کرده بود حدود ۷...