کد خبر: ۱۷۸۰
۱۵:۰۱
۰۳ شهريور ۱۴۰۳
۱۵:۰۱
۰۳ شهريور ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۸۰

ماجرای عکس کیمیا حسینی بدون آرایش + بیوگرافی کیمیا حسینی ۲۱ اُمین زن زیبای دنیا

ماجرای عکس کیمیا حسینی بدون آرایش + بیوگرافی کیمیا حسینی ۲۱ اُمین زن زیبای دنیا
کیمیا حسینی یکی از آن بیوتی‌بلاگرها و مدل‌هایی است که طرفداران زیادی در ایران و البته به نظر می‌رسد در جهان دارد. گفته می‌شود او یکبار به عنوان یکی از زنان زیبای دنیا معرفی شده و یک‌بار دیگر به عنوان یکی از زنان زیبای بدون آرایش دنیا. کیمیا حسینی بدون آرایش چه شکلی است؟ او کیست؟

کیمیا حسینی بدون آرایش را در تصویر زیر ببینید:

ماجرای عکس کیمیا حسینی بدون آرایش + بیوگرافی کیمیا حسینی ۲۱ اُمین زن زیبای دنیا

دلیل اهمیت دیدن چهره بدون آرایش کیمیا حسینی (و حتی چهره بدون عمل او) به این دلیل است که اخباری مبنی بر انتخاب او به عنوان یکی از زیباترین زنان بدون آرایش جهان منتشر شد.اگرچه منبع معتبری درباره این خبر منتشر نشده است و به نظر می‌رسد خبر موثق، همان خبری است که چندسال پیش درباره لیست شدن نام کیمیا حسینی و گلشیفته فراهانی در میان ۱۰۰ زن زیبای جهان منتشر شد.

به گزارش راستان، دو-سه سال پیش، کیمیا حسینی بلاگر و مدل زیبای ایرانی در وب سایت "TC Candler" رتبه ۲۱ را در میان ۱۰۰ زن زیبای دنیا به دست آورد. گلشیفته فراهانی دیگر زن ایرانی این فهرست معتبر بود که رتبه ۶۳ را از آن خود کرد.

با این حال کاربران ایرانی شبکه های مجازی علاقه زیادی دارند که نشان دهند کیمیا حسینی به زیبایی آنچه در تصاویر و عرصه مدلینگ دیده می‌شود نیست. 

ماجرای عکس کیمیا حسینی بدون آرایش + بیوگرافی کیمیا حسینی ۲۱ اُمین زن زیبای دنیا

تا امروز ویدئوها و پست‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی برای اثبات این ادعاها منتشر شده است.

اما بیایید ببینیم کیمیا حسینی کیست؟ دقیقا چه کار می‌کند و چطور توانسته تا این اندازه شهرت پیدا کند.

بیوگرافی کیمیا حسینی مدل سرشناس ایرانی

کیمیا حسینی یک بیوتی بلاگر موفق در دنیا و ایران در عرصه مدلینگ و میکاپ می‌باشد. او تا امروز از شهرت بسیاری برخوردار بوده است. 

اصالت این دختر زیبا به شهر اهواز بر می‌گردد و متولد ۱۳۸۰ است. ژن زیبا این نسل نه تنها به کیمیا بلکه به خواهر کوچکترش نیز رسیده و هلیا حسینی خواهر کیمیا حسینی از لحاظ چهره بسیار به او شبیه است. هر چند خانوادگی از چهره زیبا برخوردار هستند.

او به عنوان شخصی با ۲۳ سال سن بدون شک راه زیادی از شهرت و موفقیت را پیموده است. اما باید در نظر داشت که بخش عمده‌ای از این موفقیت را مدیون چهره اش است و سختی مبنی بر پستی‌ها و بلندی‌های راه موفقیت را متحمل نشده است.

ماجرای عکس کیمیا حسینی بدون آرایش + بیوگرافی کیمیا حسینی ۲۱ اُمین زن زیبای دنیا

کیمیا حسینی و محمدرضا گلزار

کیمیا حسینی یکی از مشهورترین و پر بازدیدترین چهره‌های معروف دنیای مجازی می‌باشد که حواشی زیادی نیز داشته است. مهم‌ترین افشاگری و ساخت تیتری که برای این چهره انجام شده است مربوط به ازدواج و رابطه او با محمدرضا گلزار می‌باشد که اخیرا بیش از حد مورد توجه تمامی کاربران قرار گرفت.

کیمیا حسینی و گلزار در بسیاری از منابع به عنوان پارتنر شناخته شدند. اما باید توجه داشت که این اخبار بیشتر برای به حاشیه کشیدن این افراد ساخته شده بود و بعد از گذشت زمانی مشخص این اخبار کمرنگ‌تر شدند و مشخص شد که اعتبار زیادی ندارند.

همان طور که می‌دانید محمد رضا گلزار یک بازیگر مطرح می‌باشد که جنجال‌های زیادی در زندگی خودش داشته است و ممکن است اخبار زیادی را در مورد او شنیده باشید. یکی از این موارد مربوط به رابطه او با مدل مشهور می‌باشد. البته پس از ازدواج گلزار با آیسان آقاخانی این حواشی پایان یافت.

ماجرای عکس کیمیا حسینی بدون آرایش + بیوگرافی کیمیا حسینی ۲۱ اُمین زن زیبای دنیا

این بلاگر در چه زمینه‌هایی فعالیت دارد؟

کیمیا حسینی در وهله اول به عنوان اینفلوئنسر یا بلاگر ایرانی شناخته می‌شود. اما فعالیت او به اینجا ختم نمی‌شود. طبق گفته‌های خودش همیشه علاقه‌مند بوده تا بتواند در عرصه طراحی لباس نیز فعالیت داشته باشد و همین رویا سبب تاسیس برند شخصی مانتو او به نام kimiyacollection شده است. تمامی مانتو‌های طراحی شده در این برند توسط خود او خلق شده اند.

موفقیت او در این راستا نشان دهنده سلیقه اش می‌باشد. هر چند شهرتش نیز بی تاثیر نیست. زیرا فن پیج‌های زیادی به نام خودش دارد که در هر حال او را حمایت خواهند کرد. فن پیج‌های رسمی کیمیا در اینستاگرام فعالیت دارند و همواره پست‌ها و استوری‌های او را ترند می‌کنند.

بخش دیگر فعالیت او به میکاپ آرتیست بودنش تعلق دارد. این بلاگر آرایشی یک آرایشگر ماهری نیز هست و از سن ۱۵ سالگی که به طور رسمی وارد اینستاگرام شد ویدیو‌های میکاپ خود را آپلود می‌کرد. فعالیت در همین حیطه مورد پسند جامعه آن سال بود و کیمیا حسینی به سرعت هواداران زیادی را جذب کرد که او را دنبال می‌کردند.

ماجرای عکس کیمیا حسینی بدون آرایش + بیوگرافی کیمیا حسینی ۲۱ اُمین زن زیبای دنیا

صفحه اینستاگرام کیمیا حسینی

کیمیا حسینی از سنین پایین در عرصه‌ی مدلینگ فعالیت می‌کرد، اما با استقبال بیش از اندازه‌ی مردم ایران به فضای اینستاگرام، او بیش از پیش شناخته شد و توانست فعالیت حرفه‌ای اش را در این فضا آغاز نماید. سال ۲۰۱۷ میلادی را می‌توان سرآغازی نو بر فعالیت‌های این مدل محبوب اینستاگرامی دانست. اینستاگرام کیمیا حسینی بیش از ۶۰۰ هزار فالوور دارد. اگر صفحه و را دنبال کنید، هر روز شاهد پست‌ها و استوری‌هایی از این چهره‌ی دوست داشتنی است که همراه با جملات انگیزشی منتشر می‌شود. او از این طریق با برند‌ها و سالن‌های زیبایی مختلفی به همکاری پرداخت و مخاطبینش به صورت روزانه افزایش می‌یابند.

در پیج کیمیا حسینی، هایلایت‌هایی تحت عناوین متفاوت وجود دارد که در آن‌ها تصاویر و ویدئو‌هایی از مسافرت‌ها و مراسم‌های مهمی که در آن حضور داشته است به چشم می‌خورد. همچنین یک هایلایت مربوط به تصاویر خانواده اش نیز وجود دارد.

کیمیا حسینی به عنوان بلاگر و مدل در اینستاگرام، به تبلیغات مختلفی نیز می‌پردازد و از این طریق به منبع درآمدی دست یافته است. هم اکنون حضور ۲۶۳ هزار مخاطب در قسمت فالوور‌های پیج او به چشم می‌خورد و تاکنون ۱۵۳ پست با این مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است. کیمیا حسینی یکی از موفق‌ترین و پرطرفدارترین اینفلوئنسر‌های ایرانی است.

ماجرای عکس کیمیا حسینی بدون آرایش + بیوگرافی کیمیا حسینی ۲۱ اُمین زن زیبای دنیا

درآمد کیمیا حسینی از مدلینگ و بلاگری

کیمیا حسینی مدل اینستاگرام محبوب و شناخته شده‌ای است که فعالیت مدلینگ او در فضای اینستاگرام قوت گرفت. وی از سال ۲۰۱۷ میلادی به طور رسمی وارد اینستاگرام شد و با فعالیت مدلینگش به کسب درآمد می‌پرداخت.

او با انجام تبلیغات متعدد، برای برخی از برند‌ها و محصولات از طریق استوری هایش، مبلغی را به عنوان هزینه‌ی تبلیغات دریافت می‌کند. در سال اخیر اصلی‌ترین منبع درآمد زای کیمیا حسینی رو نمایی شد. رشته‌ی مورد علاقه‌ی کیمیا حسینی طراحی و دیزاین لباس است و به همین دلیل تصمیمش را مبنی بر احداث یک برند با نام خودش، به ثمر رساند.

ماجرای عکس کیمیا حسینی بدون آرایش + بیوگرافی کیمیا حسینی ۲۱ اُمین زن زیبای دنیا

محل زندگی کیمیا حسینی

کیمیا حسینی مدل ایرانی است که در کشور ایران و استان تهران متولد شده است. وی سفر‌های متعددی به خارج از کشور دارد، اما تمام فعالیت‌های او در ایران صورت می‌گیرد. کالکشن احداث شده توسط این چهره‌ی محبوب نیز در ایران است، پس مسلما کیمیا حسینی نیز در کشور زادگاهش به زندگی می‌پردازد. او به همراه خانواده در تهران سکونت دارند.

روابط عاشقانه کیمیا حسینی

کیمیا حسینی اینستاگرام را به عنوان فضایی برای ارتباط برقرار کردن با علاقه مندانش، انتخاب کرد و در این زمینه به پیشرفت چشم گیری رسیده است. او در لایو هایش با طرفدان خود به گفتگو می‌پردازد و تا حدودی در مورد زندگی شخصی اش صحبت به میان آورده است. او تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است.

مشخصات ظاهری کیمیا حسینی

گفته می‌شود قد کیمیا حسینی حدود ۱۶۰ و وزنش حدود ۵۵ است. او با داشتن هیکل و ظاهری زیبا توانسته در شغل خود موفق عمل کند به معروفیت زیادی برسد. وی یکی از بازیگران خوش هیکل و موفق در کار مدلینگ بوده است و توانسته در این راه خیلی موفق باشد. او می‌گوید بهتر است کسی که کار مدلینگ انجام می‌دهد ظاهر و اندام زیبایی داشته تا بیشتر دیده شود و در کارش موفق‌تر باشد.

خواندنی‌ها

عکس مریم مومن، بازیگر سینما و تلویزیون با سهیل قاصدی...

بر اساس گزارش «آسوشیتدپرس»، مامور کهنه‌کار سازمان اطلاعات...

پس از حواشی دستگیری پاول دوروف مدیرعامل و بنیان‌گذار...

  • جدیدترین‌ها
  • پربیننده‌ها
  • پربحث‌ها
آلبوم تصاویر قسمت اول سریال «گردن زنی» ویدئو | جمله دور از انتظار الناز ملک به جواد عزتی! تصاویر | حامد بهداد در اکران مردمی «مفت‌بر» شوخی‌های زننده شوهرم در جمع جانم را به لبم رساند، طلاق می‌خواهم! اندریک (Endrick) ستاره ۱۷ ساله رئال‌مادرید ازدواج کرد، اما با شروطی عجیب! ماجرای «برایان جفری ریموند» دیپلمات آمریکایی که به بیش از ۲۰ زن تجاوز کرد؛ چیست؟ عکس | مریم مومن از همسرش رونمایی کرد؟! عکس |‌ پیام احساسی حسن یزدانی از فرانسه به مردم ایران ایرینا بولگار (Irina Bolgar) کیست؟ | زنی که مدعی مالکیت تلگرام شد خواص حنا چیست؟ فواید حنا را بدانید تا راز ماندگاری صدساله‌اش را کشف کنید! جزئیات جدید از فصل چهارم زخم کاری؛ دوئل مالک و سمیرا؟ غذا‌های فوق فرآوری شده چه بلایی بر سر ما می‌آورند؟ (ویدئو) نحوه بستن شال دور سر | با حجاب خوش‌استایل و روی مُد باشید ویدئو و عکس | ماجرای سرقت از منزل مجری سرشناس تلویزیون چه بود؟ ویدئو |‌ پاس زیبای طارمی، فرصت درخشانی که از دست رفت و اینزاگی را عصبانی کرد آخرین وضعیت تتلو در زندان؛‌ شرایط برای گیاه‌خواری او فراهم شد بازداشت داماد بعد از مرگ عجیب نوعروس؛ پای زن دیگری در میان است؟‌ عکس | خوش و بش اریک هالند با مهدی طارمی پایان شرارت‌های ۱۱ مرد خشن در پایتخت؛‌ به خاطر اینکه شبیه جغد هستم تتوی جغدی زدم! عکس‌های جذاب از پشت صحنه آخرین اجرای رستم و سهراب با حضور الناز شاکردوست و پردیس احمدیه
داستان ۷ فرقه مشهور آمریکا؛ سکس، چندهمسری و زندگی وحشی در آمریکا؛ از خانواده منسون تا سالیوان‌ها جزییات جدید از قتل هولناک قهرمان بوکس ایران؛ پای «دو زن» در میان است! عیسی گل محمدی کیست؟ تصاویر | روایتی متفاوت از زندگی مرتضی مهرزاد؛‌ کار بزرگی که احسان علیخانی کرد تصاویر | ماجرای قتل، تکه تکه و پوره شدن ملکه‌ زیبایی سابق در سوئیس توسط همسرش!؛ کریستینا جوکسیموویچ که بود؟ گلشیفته فراهانی بر فرش قرمز جشنواره فیلم ویلیام تل (William Tell) در فستیوال فیلم تورنتو درباره فیلم دختربچه یا بیبی گرل (Babygirl)؛ درام عاشقانه و تکان‌دهنده نیکول کیدمن تصاویری از مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک؛ حضور رضا علیپور، هادی ساروی، ناهید کیانی، آرین سلیمی و ... ویدئو | روبوسی علی پروین و ناهید کیانی جنجال به پا کرد تصویر |‌ قتل زوج جوان در جنگل نرگسی نوکنده ویدئو | رضا حجار ازدواج کرد ویدئو | بدحال شدن رویا میرعلمی با دیدن تیپ و حرکات ناهید مسلمی در جوکر زنان غوغای قهرمان ایرانی‌تبار تیم آمریکا؛ ازرا فرچ کیست؟ برخورد قضایی با سحر دولتشاهی برای یک صحنه از سریال «داریوش»؛ ماجرا چیست؟‌ ویدئو | پستونک خوردن الیکا عبدالرزاقی در جوکر زنان!؛ خنده‌ی شدید احسان علیخانی پس از لالایی رپ ناهید مسلمی تصویر | مادر کریم باقری درگذشت ویدئو | شیرجه در آبشار شیرآباد و مرگ دلخراش مرد سبزواری تصاویر | مستانه مهاجر، نفس بازغی و الناز حبیبی در اکران خصوصی «شه‌سوار» تکذیب درگذشت صدرالدین حجازی | همسر این بازیگر می‌گوید که او همچنان در کما است جزییات قتل فجیع عیسی گل‌محمدی، قهران بوکس و سخنگوی فدراسیون؛ پلیس به دنبال دستگیری دو زن تصاویر | قتل فجیع استاد موسیقی دانشگاه تهران در ویلای رشت؛‌ یاسمین رحمتی کیست؟
پرطرفدارها
آلبوم تصاویر قسمت اول سریال «گردن زنی» ویدئو | جمله دور از انتظار الناز ملک به جواد عزتی! تصاویر | حامد بهداد در اکران مردمی «مفت‌بر» شوخی‌های زننده شوهرم در جمع جانم را به لبم رساند، طلاق می‌خواهم! اندریک (Endrick) ستاره ۱۷ ساله رئال‌مادرید ازدواج کرد، اما با شروطی عجیب! ماجرای «برایان جفری ریموند» دیپلمات آمریکایی که به بیش از ۲۰ زن تجاوز کرد؛ چیست؟ عکس | مریم مومن از همسرش رونمایی کرد؟! عکس |‌ پیام احساسی حسن یزدانی از فرانسه به مردم ایران ایرینا بولگار (Irina Bolgar) کیست؟ | زنی که مدعی مالکیت تلگرام شد خواص حنا چیست؟ فواید حنا را بدانید تا راز ماندگاری صدساله‌اش را کشف کنید! جزئیات جدید از فصل چهارم زخم کاری؛ دوئل مالک و سمیرا؟ غذا‌های فوق فرآوری شده چه بلایی بر سر ما می‌آورند؟ (ویدئو) نحوه بستن شال دور سر | با حجاب خوش‌استایل و روی مُد باشید ویدئو و عکس | ماجرای سرقت از منزل مجری سرشناس تلویزیون چه بود؟ ویدئو |‌ پاس زیبای طارمی، فرصت درخشانی که از دست رفت و اینزاگی را عصبانی کرد آخرین وضعیت تتلو در زندان؛‌ شرایط برای گیاه‌خواری او فراهم شد بازداشت داماد بعد از مرگ عجیب نوعروس؛ پای زن دیگری در میان است؟‌ عکس | خوش و بش اریک هالند با مهدی طارمی پایان شرارت‌های ۱۱ مرد خشن در پایتخت؛‌ به خاطر اینکه شبیه جغد هستم تتوی جغدی زدم! عکس‌های جذاب از پشت صحنه آخرین اجرای رستم و سهراب با حضور الناز شاکردوست و پردیس احمدیه