(ویدئو) ترفند از بین بردن چروک لباس بدون «اتو کردن» آن

با استفاده از این ماده در ترکیب با سرکه و آب می‌توان برای همیشه نیاز به اتو کردن لباس و از بین بردن چروک‌ها را حل کرد.
کد خبر: ۲۳۸۷
۱۴:۰۱
۰۳ مهر ۱۴۰۳
۱۴:۰۱
۰۳ مهر ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۸۷

راستان| اتو کردن لباس‌ها و از بین بردن چروک آنها بعد از شستشو دغدغه جدی بسیاری از افراد خانه است به ویژه که این کار گا‌ها از حوصله افراد خارج است.

به گزارش راستان، برخی همیشه دنبال این هستند که جنس لباس‌های خریداری شده‌شان به گونه‌ای باشد که نیاز به اتو کردن نداشته باشند. اما نگران نباشید ترفندی وجود دارد که اتو کردن را برای همیشه از زندگی شما حذف می‌کند. همچنین با این کار در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی خواهید کرد.

ترفند ار بین بردن چروک لباس بدون اتو

مراحل زیر را اجرا کنید: 

ابتدا یک ظرف خالی تهیه کنید و حدود ۴۰۰ میلی لیتر آب درون آن بریزید.

سپس یک قاشق غذاخوری سرکه سفید را با آن ترکیب کنید.

حالا نوبت به استفاده از ماده اصلی این ترکیب است و آن چیزی نیست جز نرم‌کننده موی سر. یک قاشق غذاخوری نرم‌کننده موی سر را به ترکیب آب و سرکه اضافه کنید.

این ماده همان ماده‌ای است که قرار است چروک‌ها را از لباس شما برای همیشه حذف کند. بعد از اضافه کردن نرم‌کننده موی سر ترکیب را کاملا هم بزنید تا یکدست شود. 

مرحله بعد این است که مایع تولید شده را درون ظرف اسپری بریزید و شروع به اسپری کردن مایع مورد نظر روی چروک لباس‌ها و ملحفه‌ها کنید. این مایع خانگی گا‌ها در بسیاری از جا‌ها استفاده می‌شود، اما ممکن است که تعداد بسیار کمی این ترفند را بدانند.

بعد از اینکه اسپری کردید چروک‌ها را کمی با دست بکشید تا کاملا از بین بروند. با این روش می‌بینید که دیگر چروکی روی لباس‌ها باقی نمی‌ماند. به همین سادگی و بدون استفاده از اتو و صرف انرژی زیاد می‌توانید این ترفند را به راحتی و برای همیشه اجرا کنید.

برای اجرای دقیق‌تر ترفند مورد نظر ویدئوی بالا را حتما ببینید.

برچسب ها:
ارسال نظر
خواندنی‌ها

یک مرد ژاپنی ۸۸ ساله که طولانی‌ترین انتظار را برای...

«حمید تاکاشی» نیز که به خاطر شکل ظاهری و خودزنی های...