ویدئو | «خراب کردی»، موزیک - ویدئو جدید محمدرضا گلزار منتشر شد

محمدرضا گلزار موزیک ویدئو جدیدی منتشر کرد.
کد خبر: ۲۶۰۹
۱۰:۲۴
۱۴ مهر ۱۴۰۳
۱۰:۲۴
۱۴ مهر ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۰۹

راستان | محمدرضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون موزیک ویدئویی تازه با نام «خراب کردی» منتشر کرد. 

محمدرضا گلزار در ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. او از ابتدا به موسیقی علاقه داشت و فعالیت حرفه‌ای خود را در این حوزه آغاز کرد. تحصیلات او در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد تهران است. با این حال، علاقه او به هنر، او را به سمت موسیقی و سپس سینما کشاند.

محمدرضا گلزار فعالیت حرفه‌ای خود را در ابتدا به عنوان نوازنده گیتار با گروه موسیقی «آریان» آغاز کرد. این گروه یکی از موفق‌ترین و پرطرفدارترین گروه‌های موسیقی پاپ ایران در دهه ۱۳۸۰ بود و گلزار به واسطه حضور در این گروه به شهرت رسید. پس از مدتی او به صورت مستقل نیز در موسیقی فعالیت کرد و در نهایت به عنوان خواننده شروع به انتشار تک‌آهنگ‌هایی کرد.

پس از مدتی، گلزار به صورت مستقل در حوزه موسیقی فعالیت کرد و به عنوان خواننده نیز وارد این عرصه شد. او تعدادی تک‌آهنگ منتشر کرده و در کنسرت‌های متعددی در ایران و خارج از کشور به اجرا پرداخته است. برخی از این تک‌آهنگ‌ها عبارتند از:

"بگو نه"
"از تو چه پنهون"
"چطوری دیوونه"
"لعنتی"

همچنین، گلزار در تولید موزیک ویدیوهای متعددی شرکت داشته است که توانسته‌اند در میان مخاطبان موسیقی محبوبیت کسب کنند. گرچه او بیشتر به عنوان بازیگر شناخته می‌شود، اما حضور فعال او در دنیای موسیقی نیز جایگاه قابل توجهی دارد.

ویدئو | «خراب کردی»، موزیک - ویدئو جدید محمدرضا گلزار منتشر شد

 

 

 

ارسال نظر
خواندنی‌ها

‏اثر جدید ‎بنیامین بهادر با حضور ‎نصرالله رادش منتشر...

طلاق در کلیسای کاتولیک به رسمیت شناخته نمی‌شود. راه‌حل...

به جای دوستت دارم چه بگویم؟ احتمالا این سوال خیلی از...

محمدرضا گلزار موزیک ویدئو جدیدی منتشر کرد.