(ویدئو) دعوای نیکول کیدمن و سلما هایک: «به من دست نزن!»

در یک ویدئوی تازه منتشرشده از هفته مد بالنسیاگا پاریس که دو-سه هفته پیش برگزار شد، به نظر می‌رسد نیکول کیدمن سلما هایک را در رویارویی زشتی روی فرش قرمز هل می‌دهد.
کد خبر: ۲۸۰۰
۱۴:۱۱
۲۳ مهر ۱۴۰۳
۱۴:۱۱
۲۳ مهر ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۰۰

راستان| نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و سلما هایک (Salma Hayek) در مراسمی که روی فرش قرمز در نمایشگاه بالنسیاگا (Balenciaga) در هفته مد پاریس برگزار می‌شد، شرکت داشتند.

نیکول ۵۷ ساله و سلما ۵۸ ساله با کیتی پری ۳۹ ساله در مقابل عکاسان ایستاده بودند که درگیری آتشینی رخ می‌دهد؛ ظاهراً بر سر تماس خانم هایک با ستاره بلوند، وقتی که هایک از کیدمن خواست که برای عکاسی ژست بگیرند.

به گزارش راستان، فیلمی از حادثه دو هفته پیش در پایتخت فرانسه، به تازگی برای اولین بار در فضای مجازی منتشر شده و جنجالی در رسانه‌های اجتماعی در مورد اینکه چه کسی در اشتباه بوده به راه انداخته است.

همسر سلما هایک یعنی «فرانسوا هنری پینو» غول مد و مالک بالنسیاگاست. در این مراسم به نظر می‌رسد که هایک تلاش می‌کند نیکول کیدمن را که سفیر برند است، وادار کند تا با دوربین‌ها روبه‌رو شود، به همین دلیل بازویش را روی کمر نیکول کیدمن قرار داد. 

(ویدئو) دعوای نیکول کیدمن و سلما هایک: «به من دست نزن!»

نیکول کیدمن، اما که گویا از این کار خوشش نیامده، دست هایک را کنار زد و بعد از چندثانیه نیز برگشت و با انگشت به هایک که نگرانی در چشمانش موج می‌زد نگاه و به او با انگشتش اشاره و پرخاش کرد.

یکی از شاهدان ادعا کرده که نیکول با قاطعیت به سلما گفته «به من دست نزن!» تماشاچی همچنین ادعا کرده که خانم پری نیز این میانه «خجالت‌زده» شده است.

به گفته شاهدان، کیدمن سپس پری را بوسید و در حالی که هایک نگران به نظر می‌رسید، چندین کلمه تنش‌زل را با او در میان گذاشت رفت.

نیکول کیدمن سال ۲۰۰۳ برنده اسکار بهترین بازیگر زن برای فیلم ساعت‌ها شد، همان سالی که هایک برای فیلم فریدا نامزد شد و جایزه‌ای نبرد.

حالا به نظر می‌رسد این دو نفر حرف‌های بیشتری در چندثانیه میان هم رد و بدل کرده‌اند.

به گزارش راستان، در ویدئوی مربوطه دیده می‌شود که هایک می‌گوید: «بله لطفا... نصیحت» و در این لحظه کیدمن ظاهراً پاسخ می‌دهد: «تو به آن نیاز نداری» و هایک می‌گوید «من نیاز دارم.»

هواداران بر سر این حادثه اختلاف نظر دارند. یکی از آن‌ها گفته: «چرا نیکول اینقدر بی‌ادب است؟»

اما یکی دیگر در شبکه ردیت (Reddit) نوشته: «می‌دانم که سلما احتمالاً سعی می‌کرده او را به ژست گرفتن برای دوربین‌ها هدایت کند، اما برخی از مردم دوست ندارند بدون توجه به موقعیت، لمس شوند که باید به آن احترام گذاشت.»

سفر به هفته مد پاریس، اولین حضور عمومی کیدمن از زمان مرگ مادرش در اوایل سپتامبر بود.

به گزارش راستان، نمایندگان کیدمن و هایک هنوز در این مورد اظها نظری نکرده‌اند.

با این حال کاربران فضای مجازی معتقدند که نیکول کیدمن و سلما هایک احتمالا یک اختلاف پنهان قدیمی با یکدیگر دارند که به این شکل کیدمن آن را بروز داده است.

ارسال نظر
خواندنی‌ها

مسعود کیمیایی، فیلمساز و نویسنده ایرانی در سالگرد قتل...

هادی چوپان از هر فرصتی برای نمایش روحیه خانواده دوستی...

 گفته می‌شود این سریال به‌کارگردانی سیروس مقدم برای...