ویدئو | ماجرای خواستگار عجیب سحر ولدبیگی و ازدواجش با نیما فلاح

این بازیگر همچنین به ماجرای یک خواستگار خارجی اشاره کرد که پس از دیدن خواهرش، به او علاقه‌مند شد ولی در نهایت نه او و نه خواهرش را به همسری نگرفت.
کد خبر: ۲۸۳۸
۱۳:۴۱
۲۵ مهر ۱۴۰۳
۱۳:۴۱
۲۵ مهر ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۳۸

راستان | سحر ولدبیگی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، اخیراً در برنامه‌ اسکار از ماجرای خواستگار عجیبش از اروپا سخن گفت و نحوه ازدواجش با نیما فلاح بازیگر سینما و تئاتر را فاش کرد.

او در این برنامه به یکی از خاطرات جالب خود اشاره کرد و گفت که نام او و نیما فلاح از دوران کودکی بر روی سنگی نوشته شده بود، گویی که از همان ابتدا سرنوشت آنها به هم گره خورده است.

این بازیگر همچنین به ماجرای یک خواستگار خارجی اشاره کرد که پس از دیدن خواهرش، به او علاقه‌مند شد ولی در نهایت نه او و نه خواهرش را به همسری نگرفت.

سحر ولدبیگی در خرداد ۱۳۸۲ با نیما فلاح، بازیگر طنز ایرانی، ازدواج کرد. نیما فلاح که متولد ۱۳۵۱ در تهران است، دارای مدرک کارشناسی در رشته گرافیک مطبوعاتی است و بازیگری را با مجموعه طنز «ساعت خوش» به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد. او پس از چند سال وقفه، فعالیت هنری خود را با مهران مدیری و برنامه «جنگ ۷۷» از سر گرفت.

این زوج هنری، که همیشه به عنوان یکی از بی‌حاشیه‌ترین زوج‌های دنیای هنر شناخته می‌شوند، مراسم ازدواج رسمی برگزار نکردند و زندگی مشترک خود را با یک مهمانی خانوادگی ساده آغاز کردند. آنها از همان ابتدا در سریال «پسرخاله‌ها» با هم همکاری داشتند و آشنایی‌شان در آن سریال در نهایت منجر به ازدواج شد.

در گفت‌وگوهای خود، سحر ولدبیگی و نیما فلاح بارها از اهمیت شادی و آرامش در زندگی خود سخن گفته‌اند. آنها معتقدند که سادگی و دوری از حاشیه، دو عامل مهمی هستند که زندگی مشترکشان را در این سال‌ها پایدار نگه داشته و باعث شده است که تصور ناپایداری زندگی هنرمندان که در بین عموم رایج است، در مورد آنها صدق نکند.

ارسال نظر
خواندنی‌ها

ساقی حاجی‌پور امروز در اکران فیلم سینمایی «زودپز» حضور...

تغییر چهره روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون خبرساز...

فریبا نادری بازیگر می‌گوید: خیلی از ایرانی‌ها هستند...

بهروز، برادر بهرام که شاهد ماجرا بود به پلیس گفت: لحظاتی...