ویدئو | شهاب حسینی: تولدم را به مادرم تبریک می‌گویم

شهاب حسینی در نشست خبری فیلم «رها» سالگرد تولد خودش را به مادرش تبریک گفت. او گفت:‌ به نظرم سالگرد تولد هر کسی را باید به مادرش تبریک گفت که رنج به دنیا آوردن یک فرزند را تقبل و بزرگش کرده است.
کد خبر: ۴۸۲۲
۱۶:۰۳
۱۴ بهمن ۱۴۰۳
۱۶:۰۳
۱۴ بهمن ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۸۲۲
ارسال نظر
captcha
خواندنی‌ها

بهروز رضوی ـ از صدا‌های ماندگار کشورمان ـ به علت بیماری...

«در ۳ سالی که متهم با مادرم ازدواج کرده بود حدود ۷...