ویدئو |‌ ترکیب تاریخی در فصل جدید جوکر؛ حمید لولایی، علی صادقی، شاهرخ استخری، امین زندگانی و آقا رشید

تیزر فصل بعدی جوکر با حضور علی صادقی، و حمید لولایی منتشر شد.
کد خبر: ۲۴۳۱
۱۰:۵۳
۰۵ مهر ۱۴۰۳
۱۰:۵۳
۰۵ مهر ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۳۱

راستان | بعد از پایان رقابت‌های خانم‌ها در فصل دوم «جوکر2»، از تیزر سری سوم این فصل رونمایی شده. است. در این فصل شاهد حضور دوباره علی اوجی و حمید لولایی هستیم ، این در حالی است که این فصل مهمانان غیر منتظره‌ای چون شاهرخ استخری، امین زندگانی و قدرت الله ایزدی را هم دارد.

علی صادقی، قدرت‌الله ایزدی، حمید لولایی، امین زندگانی، علی اوجی، شاهرخ استخری، مجید یاسر و نیما فلاح به عنوان شرکت‌کنندگان سری جدید «جوکر» معرفی شده‌اند. طبق اطلاعاتی که تیزر در اختیارمان می‌گذارد به نظر می‌رسد بیشترین موقعیت‌های خنده‌دار توسط قدر‌ت‌الله ایزدی، علی صادقی و حمید لولایی رقم خواهد خورد.

فصل سوم «جوکر2: طبقه 21» از چهارشنبه 18 مهر در شش قسمت در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود. در فصل سوم «جوکر2» علاوه بر شرکت‌کنندگان اصلی، رضا شفیعی‌جم و یوسف تیموری هم به عنوان زامبی‌های این دوره معرفی شده‌اند.

در تیزر متشر شده از این فصل، علی صادقی، قدرت‌الله ایزدی و حمید لولایی، بیشترین میزان تلاش را برای خنداندن کرده‌اند. حرکات موزون لولایی، لباس هیتلر و زنبور بر تن ایزدی و گزارش ورزشی علی صادقی از جمله مهمترین نکات جذاب این تیزر هستند.در کنار آنها شاهرخ استخری و امین زندگانی بیشترین تلاش را برای مهار خنده می‌کنند.

در بین شرکت کننده‌های این فصل علی اوجی و حمید لولایی سابقه حضور در فصل قبلی با اجرای سیامک انصاری را دارند.

برچسب ها:
ارسال نظر
خواندنی‌ها

یک مرد ژاپنی ۸۸ ساله که طولانی‌ترین انتظار را برای...

«حمید تاکاشی» نیز که به خاطر شکل ظاهری و خودزنی های...