کد خبر: ۹۲۷
۱۱:۳۸
۱۶ تير ۱۴۰۳
۱۱:۳۸
۱۶ تير ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۲۷

چراغ خطرهای خیانت کردن چه‌زمانی روشن می‌شوند؟ + نشانه‌های خیانت

چراغ خطرهای خیانت کردن چه‌زمانی روشن می‌شوند؟ + نشانه‌های خیانت
خیانت کردن هم دلایل متنوعی دارد و هم نشانه‌های زیادی. اگر فکر می‌کنید در معرض خیانت‌دیدن‌ هستید و یا حتی خودتان در حال خیانت کردن به همسرتانید، این مطلب می‌تواند کمک‌تان کند.

خیانت کردن چه دلیلی دارد؟ چرا مرد‌ها و زن‌ها به فکر خیانت می‌افتند؟

راستان| به طور کلی، مطالعه روی یک جامعه آماری نشان داده که هشت دلیل کلیدی برای خیانت کردن وجود دارد: خشم، عزت‌نفس پایین، کمبود عشق، تعهد پایین، نیاز به تنوع، غفلت، میل جنسی و در آخر شرایط خاص. پس احتمالا با این ۸ دلیل مشخص می‌شود که مشکل صرفا به شریک عاطفی برنمی‌گردد! پس مشکل کجاست؟ بیایید با هم در مبحث رابطه و عشق راستان بررسی کنیم.

خیانت کردن چیست و چرا رخ می‌دهد؟

خیانت کردن می‌تواند تعاریف مختلفی داشته باشد، اما آنچه رایج است این است که زن یا مردی به همسر خود وفادار نباشد و با فرد دیگری وارد رابطه فرازناشویی شود.

ناامیدی در ازدواج یکی از محرک‌های رایج برای خیانت‌کردن است. فردی که خیانت می‌کند احتمالا چندین‌بار برای حل مشکلات تلاش کرده، اما جوابی نگرفته است. شاید هم اصلا تلاشی نکرده باشد و موضوع چیز‌های دیگری است.

شاید همسر خیانت‌کار شما دارای مشکلاتی در کودکی‌اش مثل بی‌توجهی، سوء‌استفاده، یا والدینی که خیانت می‌کرده‌اند باشند. درنتیجه در توانایی او برای حفظ یک رابطه متعهدانه اختلال ایجاد می‌شود. احتمالا او برای تک‌همسری ارزشی قائل نشود، احساس همدلی نداشته باشد یا به عواقب کارش فکر نکند.

 + پیشنهاد:خیانت عشقی چیست؟

چراغ خطرهای خیانت کردن چه‌زمانی روشن می‌شوند؟ + نشانه‌های خیانت

در این مطلب می‌خواهیم به عوامل خطر و دلایل خیانت، نشانه‌های آن و راه‌حل‌ها بپردازیم. قبل از آن باید به دو نکته توجه کنید:

*نکته اول: مسئولیت خیانت فقط بر دوش همسر خیانت‌کار است.

این شریک زندگی نیست که باعث خیانت همسرش می‌شود. طرفِ خیانتکار رابطه خودش به تنهایی مسئول خیانتی است که می‌کند.

*نکته دوم: خیانت زن به مرد با خیانت مرد به زن دلایل متفاوتی دارد.

بنابر تحقیقات، احتمال این‌که مرد‌ها (نسبت به زن‌ها) با فرد دیگری رابطه جنسی و خارج از چارچوب داشته باشند بیش‌تر است.

اگر مردان رضایت جنسی نداشته باشند (مثلاً همسرشان اکثر مواقع رابطه جنسی را رد کند)، این موضوع را به دل می‌گیرند و آن‌را به دوست نداشته شدن توسط همسرشان ترجمه می‌کنند. در واقع به گفته روان‌شناسان، مردان به دلیل احساس ناامنی بیشتر از زنان خیانت می‌کنند.

در طرف مقابل، اگر زنان خیانت کنند، اغلب سعی می‌کنند خلاء‌های عاطفی‌شان را پر کنند. زنان اغلب از قطع ارتباط‌شان با همسر و کم‌توجهی او به نیاز به مورد علاقه واقع‌شدن و گرامی‌داشته شدن شکایت دارند. اگر آنها احساس کنند که مورد قدردانی قرار نمی‌گیرند یا نادیده گرفته می‌شوند، به دنبال یک صمیمیت عاطفی خارج از ازدواج می‌گردند.

+ پیشنهاد: خرده خیانت چیست؟

به گزارش راستان، داشتنِ یک رابطه عاشقانه خارج ازدواج، اغلب یک «شریک انتقالی» برای زن است؛ به‌عنوان راهی برای پایان‌دادن به رابطه قبلی. این شریک برای زنی که به شکل جدی به‌دنبالِ ترک ازدواجش است، حکم یک شریک و کمک‌کننده را دارد.

البته این موارد به این معنا نیست که رضایت جنسی، محرک اصلی امور برای همسران و همچنین شوهران نباشد. چراکه کسالت در رابطه زناشویی می‌تواند هم مرد و هم زن را به سمت خیانت سوق دهد. در یک مطالعه روی زنان و مردانی که روابط خارج از ازدواج داشتند یا به نوعی درگیر آن بودند، این نتیجه حاصل شد که هر دو جنس گفته بودند امیدوارند بتوانند زندگی جنسی را با همسرشان بهبود ببخشند.

چراغ خطرهای خیانت کردن چه‌زمانی روشن می‌شوند؟ + نشانه‌های خیانت

چراغ‌های خطر خیانت کردن چه زمانی روشن می‌شوند؟

دلیل‌های خیلی زیادی در مورد خیانت زنان و خیانت مردان وجود دارند، اما بعضی از این دلیل‌ها خیلی جدی‌ترند و احتمال وقوع خیانت را به مراتب افزایش می‌دهند.

عوامل خطر فردی خیانت

تاثیر اعتیاد بر خیانت:

مسائل مربوط به سوءمصرف مواد، چه الکل، چه مواد مخدر، چه قمار و یا چیز‌های دیگر، تاثیر زیادی روی خیانت دارند. مصرف الکل به‌خصوص به این دیل که کنترل‌های فردی را کاهش می‌دهد می‌تواند باعث شود یک نفر از خط قرمز‌ها به راحتی عبور کند.

سبک دلبستگی:

بعضی از سبک‌های دلبستگی هستند که می‌توانند رابطه را تهدید کنند؛ مثلِ اجتناب از دلبستگی، ناامنی دلبستگی یا اختلالات صمیمیت. عزت نفس پایین و احساس ناامنی همیشه می‌توانند خطر برقراری یک رابطه فرازناشویی را به‌عنوان راهی برای اثبات شایستگی بالا ببرد.

نقش تروما‌های دوران کودکی بر خیانت کردن:

داشتن سابقه تروما در دوران کودکی، مثلِ سوء استفاده‌های جسمی، جنسی، یا عاطفی، احتمال خیانت را در فردی که این تروما‌ها را حل نکرده است، بیش‌تر می‌کند.

زندگی با والدین خیانت‌کار:

داشتنِ تجربه قبلی خیانت هم یک چراغ قرمز خطر برای احتمال خیانت در آینده است. یک بررسی در سال ۲۰۱۵ نشان داد که کودکانی که در زندگی‌شان شاهد خیانت والدین‌شان بوده‌اند، دو برابر بیشتر احتمال دارد که خودشان هم رابطه جنسی داشته باشند.

ابتلا به بیماری روانی:

بعضی از بیماری‌های روانی همچون اختلال دوقطبی عامل خطر خیانت در ازدواج هستند.

داشتن تجربه خیانت قبلی:

مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۷ انجام شد که اعتبار این حقیقت را ارزیابی کرد. در این مطالعه، احتمال تکرار خیانت در رابطه بعدی، سه برابر بیشتر از افراد دیگر بود.

مسائل روانی:

خودشیفتگی یا اختلالات شخصیتی با احتمال بیشتری با خیانت همراه است. برای مثال افراد مبتلا به خودشیفتگی، علاوه بر خودمحور بودن، اغلب فاقد همدلی هستند، بنابراین قدر تاثیر اعمال خود را بر همسرشان نمی‌دانند و به سادگی خیانت می‌کنند. در مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۸ انجام شد، زنانی که رتبه بالایی در «عصبی‌خویی» و مردانی که رتبه‌های بالاتری در «خودشیفتگی» داشتند، بیشتر احتمال خیانت داشتند.

چراغ خطرهای خیانت کردن چه‌زمانی روشن می‌شوند؟ + نشانه‌های خیانت

| بیشتر بخوانید: آیا رابطه شما دوام می‌آورد؟ |

عوامل غیر فردیِ خطر خیانت در یک رابطه

مشکلات در روابط زناشویی نیز می‌تواند یک عامل خطر برای خیانت باشند. برخی از این موارد عبارتند از:

  • خشونت خانگی و آزار عاطفی
  • قطع ارتباط عاطفی یا جسمانی
  • فشار‌های مالی
  • نداشتن ارتباط سالم
  • داشتن رابطه بدون احترام
  • سازگاری کم
  • دلایل اشتباه برای ازدواج

اما بیایید عمیق‌ترین به این موضوع نگاه کنیم و دلیل خیانت همسر را موردی بررسی کنیم. برخی از دلایلی که به عنوان علت خیانت شناخته می‌شوند، احتمالا شامل موارد زیر هستند:

نارضایتی از ازدواج:

به گزارش راستان، قابل زوج‌ها می‌تواند به‌راحتی از هم بپاشد. به همین دلیل زوج‌هایی که آموزش ندیده‌اند، نارضایتی زیادی را تجربه می‌کنند.

داشتنِ حس قدردانی نشدن:

احساس کم‌ارزشی یا نادیده گرفته‌شدن می‌تواند منجر به خیانت شود. چه زن و چه مرد باید مطمئن شود که همسرش قدرش را می‌داند.

فقدان تعهد:

همه‌چیز به کنار، یک مطالعه در سال ۲۰۱۸ نشان داد افرادی که کمتر به رابطه خود متعهد هستند، بیشتر احتمال دارد خیانت کنند.

حوصله سربر شدن ازدواج:

مردان و زنانی که به دنبال هیجان، تعقیب و گریز و هیجانِ عشق تازه‌یافته هستند، ممکن است بیشتر خیانت کنند. حتی برخی از این افراد به جای تلاش برای یافتن راه‌حل مشکلات، ادعا می‌کنند که داشتن یک رابطه فرازناشویی راهی برای مزه‌دار کردنِ ازدواج‌شان است!

تصویر فرد از بدن و  پیری:

احتمالا شما هم بار‌ها داستان مردان میانسالی را شنیده‌اید که با زنانی هم‌سن دختران‌شان وارد ارتباط فرازناشویی می‌شوند. دلیل این امر از نظر روان‌شناسان این است که آنها با این‌کار در تلاشند تا به خودشان ثابت کنند که هنوز بدن تنومند، جوانی و توانایی و جذابیت دارند.

انتقام:

اگر یکی از طرفین رابطه نامشروع داشته باشد یا به نحوی به همسرش آسیب رسانده باشد، ممکن است شریک موردِ آزار و اذیت گرفته، احساس نیاز به انتقام داشته باشد که منجر به برقراری رابطه با فرد دیگری می‌شود.

دلایل ثانویه خیانت چیست؟

علاوه بر دلایل اصلی خیانت که تا این‌جا به آنها اشاره کردیم، دلایل ثانویه‌ای هم وجود دارند که می‌تواند باعث خیانت کردن زن یا مرد شوند. برخی از این موارد عبارتند از:

اینترنت و فضای مجازی:

این یک واقعیت است که داشتن رابطه بسیار آسان‌تر از گذشته است و شبکه‌های اجتماعی در بسیاری از جدایی‌ها موثر بوده‌اند. خیانت اینترنتی هم حتی یک خیانت جدی در نظر گرفته می‌شود؛ حتی اگر دو نفر هرگز رو در رو ملاقات نکرده باشند و نکنند.

دوره‌های خاصی از زندگی:

دوره‌های غیبت، چه سفر برای کار باشد یا خدمت در ارتش، فرصت‌های بیشتری را برای افراد ایجاد می‌کنند تا فکر خیانت داشته باشند. تنهایی و رفع‌نشدن نیاز‌های همسر در این امر دخیل است. با اینکه ازدواج از راه دور اصلا ایده‌آل نیست، اما راه‌هایی برای قوی نگه داشتن ازدواج در زمان جدایی دو نفر وجود دارند.

در نظر گرفتن مرز‌های ضعیف در رابطه:

ایجاد محدودیت‌های شخصی یا ایجاد محدودیت برای افراد دیگر در مورد اینکه چه‌چیزی را قابل قبول یا غیرقابل قبول می‌دانی، بسیار مهم است. نداشتن مرز مشخص در روابط مختلف زن و شوهر می‌تواند احتمال وقوع رابطه خارج از ازدواج را افزایش دهد. در همین راستا، افرادی‌که نه گفتن برایشان سخت است و مرز‌های مشخصی با دیگران ندارند، احتمال این‌که وارد رابطه خیانت‌آمیز با دیگران شوند را دارند.

+ پیشنهاد: احتمال خیانت چه کسانی بیشتر است؟

کنار آمدن با همسر خیانتکار

گاهی اوقات افراد مشکوک به خیانت همسرشان هستند، اما هیچ مدرک محکمی ندارند. در حالی که اغلب بهترین رویکرد در ازدواج رفتار مستقیم است. ممکن است تعجب کنید که آیا درخواست مستقیم باعث آسیب بیشتر نمی‌شود؟ و البته پاسخی که همسرتان می‌دهد می‌تواند حقیقت یا دروغ باشد.

بهترین رویکرد برای زوج‌های مختلف متفاوت است، اما اگر نگران هستید، می‌توانید به دنبال برخی از علائم باشید که در زیر به آن اشاره میکنیم.

چراغ خطرهای خیانت کردن چه‌زمانی روشن می‌شوند؟ + نشانه‌های خیانت

نشانه‌هایی که می‌گویند احتمالا همسر شما دارد به شما خیانت می‌کند

برخی از نشانه‌ها هستند که می‌تواند شما را در مورد خیانت همسرتان آگاه کنند. آنها را در زیر بخوانید:

۱. رسیدگی به ظاهر

اگر طرف مقابل شما به طور ناگهانی شروع به ورزش‌کردن و تغذیه سالم‌تر کرد، این می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که دارد تلاش می‌کند تا برای کسی جذاب‌تر به نظر برسند. به‌خصوص اگر طرف مقابل‌تان در کنار شما مثل همیشه باشد، اما برای محل کار یا رویداد‌های اجتماعی خاص با تفاوت زیادی آراسته‌تر باشد.

۲. استفاده مخفیانه از تلفن و وسایل الکترونیک شخصی

فرد خیانت‌کار بیش‌تر از قبل از تلفنش استفاده می‌کند و همیشه در حال محافظت از آن است. اگر تلفن و لپ‌تاپ شریک زندگی‌تان قبلاً هرگز رمز عبور نداشته و حالا رمز نیاز دارد، نشانه خوبی نیست. همچنین اگر همسرتان به طور ناگهانی شروع به حذف متن‌های شبکه‌های اجتماعی و پاک کردن تاریخچه مرورگرش بکند، حتما چیزی تغییر کرده است.  

۳. در دسترس نبودن

اگر شریک زندگی شما به شما خیانت کند، کمتر به تماس‌هایتان پاسخ خواهد داد. احتمالا بهانه‌های موجهی از جانبش بشنوید؛ مثل این‌که «در جلسه بودم»، «رانندگی می‌کردم»، «آنتن نداشتم» و «نمی‌دانستم می‌خواهی زنگ بزنی».  

۴. تغییر در شیوه برقراری ارتباط جنسی

کاهش و افزایش سطح فعالیت جنسی در رابطه می‌تواند نشانه خیانت باشد. اگر رابطه جنسی کمتر باشد ممکن است که او با فرد دیگری باشد و اگر رابطه جنسی بیشتر اتفاق می‌افتد، احتمالا قصد دارد رابطه دیگرش را پنهان کند. همچنین این مهم است که ببینید رابطه جنسی شما با همسرتان از نظر عاطفی در چه وضعیتی است.  

۵. سرزنش کردن شما

فرد خیانت‌کار تمایل دارد که رفتار خودش را منطقی جلوه دهد، بنابراین شما را سرزنش می‌کند. احتمالا به شما بگوید آن‌طوری نیستید که در زمان ازدواج بودید و.... درنتیجه، توجیهات درونی او برای خیانت، به بیرون درز پیدا می‌کند و نسبت‌به شما و رابطه قضاوت‌آمیز رفتار خواهد کرد. پس اگر به طور ناگهانی فکر کردید که هرکاری می‌کنید غلط است یا طرد می‌شوید، احتمالا یک نشانه قوی از خیانت دارید.

۶. برنامه‌های ناگهانی و تغییریافته

هنگامی‌که شریک شما ناگهان نیاز پیدا کند که تا دیر وقت کار کند و این اتفاق داائما تکرار شود،  ممکن است دروغ بگوید. اگر او هرگز یک سفر کاری نرفته و ناگهان قصد می‌کند به سفر آخر هفته برود، احتمالا باید شک کنید. پنچرشدن لاستیک‌ها، شارژ باتری موبایل، ترافیک، گذراندن وقت اضافی در باشگاه و بهانه‌های مشابه برای دیرکردن هم می‌تواند نشانه خیانت باشد.

۷. تغییر رفتار اطرافیان

خیلی‌وقت‌ها شما آخرین نفری هستید که متوجه خیانت همسرتان می‌شوید، درحالی‌که دوستان فرد خیانت‌کار از همان ابتدا از خیانت همسرتان می‌دانند و احتمالاً دوستان خودتان هم مدت‌ها قبل از شما متوجه این موضوع شده‌اند. دانستن این مسئله معمولا باعث می‌شود این افراد در کنار شما احساس ناراحتی کنند. آنها احتمالا تلاش کنند تا از شما دورشوند یا بیش از حد با شما مهربان باشند.

۸. هزینه‌های غیر قابل توضیح

اگر شریک زندگی‌تان جدیدا هزینه‌های عجیب‌وغریب می‌کند، این نشانه احتمالی خیانت است. در این حالت اگر از او در مورد این هزینه‌ها بپرسید، به نظرتان پاسخ‌هایش منطقی نخواهد آمد. خیانت هزینه دارد و می‌تواند هر روز بیش‌تر شود.

۹. کمرنگ‌شدن صمیمیت

درست است که بعد از چند سال هیچ رابطه‌ای به شدت ماه‌های اولش نیست، با این‌حال دلیل نمی‌شود که رازها، خواسته‌ها و دیگر جنبه‌های مهم زندگی‌مان بی‌جواب بماند. صمیمیت عاطفی همان‌چیزی است که یک رابطه را تا مدت‌ها حفظ می‌کند. بنابراین، اگر به نظر می‌رسد که همسرتان صمیمیت قبل را با شما ندارد، یک نشانه قوی دارید که بفهمید تمرکز عاطفی اون تغییر کرده است.  

۱۰. منحرف‌کردن بحث از خیانت

وقتی از او در مورد خیانت بپرسید، بحث را منحرف کرده و از حرف زدن در این‌باره اجتناب خواهد کرد. اگر همسرتان در حال خیانت‌کردن به شما باشد، احتمالا آخرین کاری که در دنیا می‌خواهد انجام دهد این است که در مورد آن با شما صحبت کند. او هر کاری می‌کند تا شما را به موضوع دیگری سوق دهد یا از آن مهم‌تر شما را به خاطر افکار و احساسات‌تان سرزنش می‌کند.

*نکته: این نشانه‌ها صرفا نشانه‌هایی عمومی و کلی هستند و ممکن است در رابطه شما دلایل دیگری پشت‌شان باشد. بهترین کار مشاوره با متخصص است.

چراغ خطرهای خیانت کردن چه‌زمانی روشن می‌شوند؟ + نشانه‌های خیانت

آیا می‌توان خیانت را پشت سر گذاشت و بخشید؟

بعضی از زوج‌ها می‌توانند خیانت را پشت سر بگذارند و حتی رابطه بهتری داشته باشند، در حالی‌که برخی دیگر نمی‌توانند.

به گزارش راستان، قبل از اینکه خصوصیات رابطه را از منظر همسرتان تحلیل کنید و به علت وقوع رابطه فرازناشویی بر اساس نیاز‌های او نگاه کنید، مهم است که نیاز‌های خودتان را ببینید. این می‌تواند چالش‌برانگیزتر از چیزی باشد که به نظر می‌رسد. به خصوص اگر شما کسی بودید که رابطه نامشروع داشتید، چندین قدم وجود دارد که می‌توانید برای نجات ازدواج‌تان انجام دهید.

از همه مهم‌تر این‌که باید فوراً خیانت و دروغ‌گویی را متوقف کنید و انتخاب کنید. صبور بودن و دادن فضا به همسرتان ضروری است. شاید این‌کار برای بهبود رابطه نتیجه ندهد، اما به هرحال باید این کار را بکنید.

احتمال اینکه بتوانید از خیانت عبور کنید به عوامل زیادی بستگی دارد، مثلِ دلایل وقوع آن و ویژگی‌های هر دو نفر.

برای پیداکردن درک واقعی و حرکت رو به جلو، هر دو طرف باید به حرف‌های طرف مقابل گوش دهند، که در این شرایط می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد.

بهترین کار این است که از یک درمان‌گر آموزش دیده کمک بگیرید. شاید در نهایت تصمیم به جدایی باشد و شاید هم بتوانید

در آخر..

خیانت کردن همسر می‌تواند برای هر کسی، چه زن و چه مرد، دردناک باشد. آنچه که در آخر باید بیاموزیم این است که وقتی این مسئله پیش آمد، حتما با متخصص روان‌درمان‌گر مطرح کنیم؛ چه از جانب کسی که مورد خیانت واقع شده و چه از جانب کسی که خیانت کره.

سوالات متداول درباره خیانت کردن:

دلایل خیانت کردن چیست؟

خیانت به همسر دلایل مختلفی دارد؛ از دلایل فردی مثل سوءمصرف مواد تا مشکلات ذهنی گرفته تا دلایل خانوادگی همچون مشکلات والدین و کودکی آسیب‌دیده و حتی دلایلی همچون داشتن دلایل اشتباه ازدواج.

نشانه‌های خیانت چیست؟

این نشانه‌ها می‌تواند از فرد به فرد متفاوت باشند. تغییر در رفتار، تغییرات ظاهر و آراستگی فردی، میزان صمیمیت، تفاوت رفتار‌های جنسی، در دسترس نبودن و... برخی از این نشانه‌ها هستند.

آیا می‌توان خیانت را فراموش کرد؟

بهتر است هیچ‌وقت خیانت را فراموش نکنید، بلکه آن‌را تحلیل و بررسی کنید و دلایلش را بفهمید. قبل از تصمیم به ادامه زندگیِ با فرد خیانت‌کار یا جدایی از او حتما باید با یک روان‌درمان‌گر یا مشاور زوج درمانی گفتگو کنید.

 

*منابع:

Psychologytoday

verywell

خواندنی‌ها

متهم به جایگاه رفت و گفت: من اتهامم را قبول ندارم....

مار و عقرب و مارمولک در شبکه دو، ترس شدید المیرا شریفی...

ویدئویی از برخورد صمیمانه جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور...

  • جدیدترین‌ها
  • پربیننده‌ها
  • پربحث‌ها
معمای قتل پدری پس از ۳۵ سال از طریق پادکست دختران دوقلویش حل شد سازندگان «در انتهای شب» در یک سریال قاجاری | همکاری دوباره پارسا پیروزفر و علی شادمان در «جادوی سفید» مرگ پیچیده دختری که از کوه پرت شد؛ چون زنم نشد، آزارش دادم و پرتش کردم! ویدئو |‌ مار و عقرب و مارمولک در شبکه دو و ترس شدید المیرا شریفی مقدم! سریال ژاپنی شوگون (Shogun) جوایز امی را درو کرد! ویدئو | جشن تولد ساده لیندا کیانی بازیگر ۴۴ ساله ویدئو | آبروریزی و حوادث عجیب پیش از بازی استقلال و الغرافه؛ آتش‌سوزی، تاریکی و ترس در قلعه حسن خان ویدئو | افشاگری تاریخی حامد کاویانپور علیه علی پروین؛ جعبه سیاه حاشیه‌های پرسپولیس در دهه ۸۰ باز شد؟ مدل نشستن هر فرد روی مبل به شما می‌گوید که او چه طور آدمی است! زن عصبانی شوهرش را به خاطر تمام شدن حقوقش از طبقه پنجم پرت کرد! ۱۵ نشانه مهم افسردگی در مردان ویدئو | برخورد زیبا و گرم جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور با هوادارانشان (عکس) استاد علی نصیریان و گوهر خیراندیش آیین در رونمایی از رویدادهای موزه سینما ویدئو | خاطره بامزه جواد عزتی و شهاب حسینی از پشت‌ صحنه سریال سرزمین کهن عکس |‌ ماجرای تلاش برای لاغر کردن گربه‌‌ی خیلی چاق عوارض عجیب خواب زیاد و کم که از آن ها بی خبر بودید تصاویر | خانه زیبا ژاپنی با مواد ساده! میوه‌ای که ولعِ خوردن شیرینی را کاهش می‌دهد عکس |‌ رونمایی مهران غفوریان از خودرو لامبورگینی‌اش ابراهیم اقلیدی درگذشت
داستان ۷ فرقه مشهور آمریکا؛ سکس، چندهمسری و زندگی وحشی در آمریکا؛ از خانواده منسون تا سالیوان‌ها «کماندار بی‌دست» قهرمان پارالمپیک شد؛ مت استاتزمن کیست؟  ماجرای عجیب اختلاف مالی در خانواده انصاریان؛ چه کسی مادر علی انصاریان را تهدید به قتل کرد؟ جزییات جدید از قتل هولناک قهرمان بوکس ایران؛ پای «دو زن» در میان است! عیسی گل محمدی کیست؟ تصاویر | روایتی متفاوت از زندگی مرتضی مهرزاد؛‌ کار بزرگی که احسان علیخانی کرد تصاویر | ماجرای قتل، تکه تکه و پوره شدن ملکه‌ زیبایی سابق در سوئیس توسط همسرش!؛ کریستینا جوکسیموویچ که بود؟ گلشیفته فراهانی بر فرش قرمز جشنواره فیلم ویلیام تل (William Tell) در فستیوال فیلم تورنتو درباره فیلم دختربچه یا بیبی گرل (Babygirl)؛ درام عاشقانه و تکان‌دهنده نیکول کیدمن تصاویری از مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک؛ حضور رضا علیپور، هادی ساروی، ناهید کیانی، آرین سلیمی و ... ویدئو | روبوسی علی پروین و ناهید کیانی جنجال به پا کرد ویدئو | رضا حجار ازدواج کرد تصویر |‌ قتل زوج جوان در جنگل نرگسی نوکنده غوغای قهرمان ایرانی‌تبار تیم آمریکا؛ ازرا فرچ کیست؟ ویدئو | بدحال شدن رویا میرعلمی با دیدن تیپ و حرکات ناهید مسلمی در جوکر زنان برخورد قضایی با سحر دولتشاهی برای یک صحنه از سریال «داریوش»؛ ماجرا چیست؟‌ تصویر | مادر کریم باقری درگذشت ویدئو | شیرجه در آبشار شیرآباد و مرگ دلخراش مرد سبزواری ماجرای رگ‌های بیرون‌زده آنجلینا جولی چیست؟ + عکس تکذیب درگذشت صدرالدین حجازی | همسر این بازیگر می‌گوید که او همچنان در کما است ویدئو | پستونک خوردن الیکا عبدالرزاقی در جوکر زنان!؛ خنده‌ی شدید احسان علیخانی پس از لالایی رپ ناهید مسلمی
پرطرفدارها
معمای قتل پدری پس از ۳۵ سال از طریق پادکست دختران دوقلویش حل شد سازندگان «در انتهای شب» در یک سریال قاجاری | همکاری دوباره پارسا پیروزفر و علی شادمان در «جادوی سفید» مرگ پیچیده دختری که از کوه پرت شد؛ چون زنم نشد، آزارش دادم و پرتش کردم! ویدئو |‌ مار و عقرب و مارمولک در شبکه دو و ترس شدید المیرا شریفی مقدم! سریال ژاپنی شوگون (Shogun) جوایز امی را درو کرد! ویدئو | جشن تولد ساده لیندا کیانی بازیگر ۴۴ ساله ویدئو | آبروریزی و حوادث عجیب پیش از بازی استقلال و الغرافه؛ آتش‌سوزی، تاریکی و ترس در قلعه حسن خان ویدئو | افشاگری تاریخی حامد کاویانپور علیه علی پروین؛ جعبه سیاه حاشیه‌های پرسپولیس در دهه ۸۰ باز شد؟ مدل نشستن هر فرد روی مبل به شما می‌گوید که او چه طور آدمی است! زن عصبانی شوهرش را به خاطر تمام شدن حقوقش از طبقه پنجم پرت کرد! ۱۵ نشانه مهم افسردگی در مردان ویدئو | برخورد زیبا و گرم جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور با هوادارانشان (عکس) استاد علی نصیریان و گوهر خیراندیش آیین در رونمایی از رویدادهای موزه سینما ویدئو | خاطره بامزه جواد عزتی و شهاب حسینی از پشت‌ صحنه سریال سرزمین کهن عکس |‌ ماجرای تلاش برای لاغر کردن گربه‌‌ی خیلی چاق عوارض عجیب خواب زیاد و کم که از آن ها بی خبر بودید تصاویر | خانه زیبا ژاپنی با مواد ساده! میوه‌ای که ولعِ خوردن شیرینی را کاهش می‌دهد عکس |‌ رونمایی مهران غفوریان از خودرو لامبورگینی‌اش ابراهیم اقلیدی درگذشت