کد خبر: ۹۵۴
۱۳:۴۸
۱۷ تير ۱۴۰۳
۱۳:۴۸
۱۷ تير ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۵۴

رابطه لانگ دیستنس چیست؟ موفقیت در رابطه از راه دور و معایب رابطه از راه دور را بدانید

رابطه لانگ دیستنس چیست؟ موفقیت در رابطه از راه دور و معایب رابطه از راه دور را بدانید
رابطه از راه دور شکلی از رابطه در جهان به هم متصل امروز است که با شبکه‌های ارتباطی مجازی مدیریت می‌شود. اما رابطه لانگ دیستنس چیست و چطور می‌توان یک رابطه از راه دور موفق را تجربه کرد؟

رابطه لانگ دیستنس چیست؟ پاسخ اولیه به این سوال ساده است؛ رابطه‌ای که دو نفرِ رابطه، فاصله مکانی زیادی از یکدیگر داشته باشند و برای حفظ رابطه عاطفی و عاشقانه به استفاده از ابزار‌های دیجیتال و ارتباط از راه دور روی بیاوند. اما بیایید به این سوال از مبحث رابطه و عشق دقیق‌تر جواب دهیم.

راستان| همه ما افرادی را می‌شناسیم که در یک رابطه از راه دور (Long-Distance Relationship) بوده‌اند. برخی‌ها در مقطعی مجبور به داشتن یک رابطه از راه دور هستند. در عصر شبکه‌های اجتماعی امروزی، روابط بیشتر و بیشتری به رابطه راه دور تبدیل می‌شوند.

اما این راه دور و مسافت طولانی به چه معناست؟ تعریف رابطه عاطفی از راه دور چیست؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال و چندوچون رابطه لانگ دیستنس هستید، این مطلب برای شماست.

رابطه لانگ دیستنس چیست؟

رابطه از راه دور رابطه‌ای است که در آن دو نفر یک رابطه صمیمانه با هم دارند، اما بر خلاف روابط معمولی، بین دو نفر که به دلایل مختلف از نظر جغرافیایی از یکدیگر فاصله دارند، ایجاد می‌شود. این امر شانس ارتباط رو در رو و تماس فیزیکی بین آنها را کاهش می‌دهد. به رابطه لانگ دیستنس یا از راه دور به اختصار “LDR” می‌گویند.

اساس یک رابطه از راه دور، یک پیوند عاطفی عمیق است که از طریق اعتماد، عشق، وفاداری و حرکات ثابت محبت از طریق ابزار‌های مختلف ارتباط برقرار می‌شود.

در حالی که این یک باور رایج است که رابطه از راه دور چندان رایج نیست و جوانان روابط رو در رو و تعامل فیزیکی را ترجیح می‌دهند، اما آمار چیز دیگری می‌گوید.

یک مطالعه نشان می‌دهد که ۲۵ ٪ تا ۵۰ ٪ از دانشجویان در مقطعی از زمان در یک رابطه از راه دور بوده یا هستند.

موضوع این است که حفظ و داشتن یک رابطه لانگ دیستنس سخت است و برای به نتیجه رساندن آن به تلاش هر دو طرف نیاز است.

رابطه لانگ دیستنس چیست؟ موفقیت در رابطه از راه دور و معایب رابطه از راه دور را بدانید

انواع رابطه عاطفی از راه دور

رابطه از راه دور می‌تواند دو نوع باشد. یکی حالتی که در آن زن و شوهر یا یک زوج به صورت آنلاین از طریق سایت‌های شبکه‌های اجتماعی ملاقات می‌کنند، اما در شهرها، کشور‌ها یا قاره‌های مختلف ساکن هستند. این زوج‌ها از ابتدا تصمیم می‌گیرند در این رابطه باشند و باید به این فکر کنند که در آینده نیز در همان مکان زندگی خواهند کرد یا نه.

نوع دیگر رابطه از راه دور رابطه‌ای است که زوجین مدتی با هم بوده‌اند، اما به دلایلی مانند فرصت شغلی جدید در شهر جدید یا تحصیل از راه دور یک نفر یا هر دو، مجبور به نقل مکان می‌شوند. این نوع رابطه می‌تواند کمی دشوارتر باشد، چرا که دو نفر می‌دانند زمانی که از نظر فیزیکی با هم بوده‌اند چه‌شکلی بوده است.

رسیدن به رابطه لانگ دیسنس موفق چطور امکان‌پذیر است؟

۱. اعتماد در رابطه از راه دور

اعتماد مهمترین عامل در هر رابطه‌ای است، اما وقتی صحبت از یک رابطه از راه دور می‌شود، اعتماد حتی نقش مهمی ایفا می‌کند. در LDR همیشه این ترس وجود دارد که شریک زندگی شما با شخص دیگری باشد و این واقعیت که نمی‌توانید او را ببینید یا ملاقات کنید اوضاع را بدتر می‌کند. بنابراین، بسیار مهم است که به شریک زندگی خود اعتماد کنید و مهم‌تر از آن حفظ این اعتماد است. عدم اعتماد می‌تواند منجر به عوارضی در رابطه مانند حسادت، شک، سوء ظن و موارد دیگر شود.

۲. ارتباطات لانگ دیستنس

ارتباط در فاصله‌های زیاد بسیار مهم‌تر است. اگر تازه وارد رابطه شده‌اید، باید قوانین اساسی را تعیین کنید تا مطمئن شوید که در رابطه با صادق بودن و برقراری ارتباط با یکدیگر همسو هستید. هفته‌ای یک یا دو بار برای یکدیگر وقت بگذارید و در مورد اتفاقات هفته و برنامه‌های خود و... صحبت کنید.

۳. داشتن تعهد

در یک رابطه از راه دور، وسوسه خیانت کردن یا بیرون رفتن با شخص دیگری زیاد است، به همین دلیل تعهد به رابطه خود و خودتان در اینجا کلیدی است. در حالی که دوری می‌تواند علاقه را بیش‌تر بکند، اما درعین‌حال منجر به ضعف و آسیب‌پذیری نیز می‌شود. بنابراین، مطمئن شوید که رابطه چقدر برای هر دوی شما مهم است و خود را به آن متعهد نگه دارید.

رابطه لانگ دیستنس چیست؟ موفقیت در رابطه از راه دور و معایب رابطه از راه دور را بدانید

۴. حفظ استقلال در رابطه از راه دور

در حالی که برقراری ارتباط مهم است، دادن فضا و استقلال به یکدیگر برای داشتن یک رابطه از راه دور سالم و پایدار نیز به همان‌اندازه مهم است. شما نمی‌توانید برای کسبِ رضایت، به یکدیگر وابسته باشید.

۵. قرار مجازی بگذارید

قرار‌های مجازی یا قرار‌های تلفنی را تنظیم کنید تا مدت زمانِ با کیفیتی را با هم بگذرانید. همچنین می‌توانید شب‌های قرار برای تماشای مجازی فیلم را نیز برنامه‌ریزی کنید، یا غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید و با هم از یک وعده غذایی مجازی لذت ببرید. امکانات در دنیای دیجیتال امروز بی پایان است.

رابطه لانگ دیستنس چیست؟ موفقیت در رابطه از راه دور و معایب رابطه از راه دور را بدانید

۶. ارسال هدیه در رابطه از راه دور

لازم نیست چیز خیلی گران یا مفصلی بفرستید، چیز ساده‌ای مانند کارت یا گل نیز خوب است. این‌کار باعث می‌شود که شریک زندگی شما احساس دوست داشتن داشته باشد. هدایا بهترین راه برای این است که به عشقتان بگویید چقدر دوستش دارید و دلتنگ دیدارش هستید!

در حالی که روابط از راه دور در مقایسه با روابط معمولی نیاز به تلاش بیشتری دارد و گاهی اوقات می‌تواند از نظر احساسی چالش برانگیز باشد، در نهایت ارزشش را دارد.

۷. ارسال عکس در رابطه لانگ دیستنس

شما می‌توانید با ارسال عکس رابطه لانگ دیستنس را قوت ببخشید. از آن‌جایی که طرف مقابل‌تان را نمی‌بینید، ارسال تصویری از خودتان در هر روز یا هفته به محبوبتان کمک می‌کند تا احساساتش نسبت به شما زنده باقی بماند.

معایب رابطه از راه دور چیست؟

مشکلات ارتباطی

بهترین راه برای حفظ رابطه از راه دور، ارتباط خوب است. وقتی ارتباط برقرار نمی‌شود، رابطه آسیب می‌بیند. وقتی ارتباط یک طرفه باشد، رابطه قطع می‌شود. برای تداوم رابطه باید یک فرآیند ارتباطی دو طرفه وجود داشته باشد.

فاصله بیش از حد شکاف ایجاد می‌کند

روابط از راه دور باعث ایجاد خلاء در رابطه می‌شود. اگر دو نفر زیاد به یکدیگر پیامک بفرستند، هر دو خسته می‌شوند. برقراری ارتباط در یک رابطه از راه دور دشوار است. برای مثال، هر دو نفر باید ساعتی را برای تماس با یکدیگر رعایت کنند، حال آنکه طرف مقابل ممکن است در منطقه زمانی متفاوتی باشد. وقتی نشود تعادل لازم ارتباطی را برقرار کرد، شریک زندگی ناراحت شده و به تدریج علاقه‌اش را به رابطه از دست می‌دهد.

خیانت‌کردن

خیانت در این نوع رابطه رایج است. برای مثال شما نمی‌دانید که شریک شما در چه حالی است و فعالیت هایش چیست. ارتباطات در پایین‌ترین حد خود قرار دارد و اعتماد شما به شریک زندگی می‌تواند خیلی راحت به دلیل روابط جدید او شکسته شود.

تنهایی در رابطه لانگ دیستنس

وقتی کسی در یک رابطه از راه دور باشد بدون شک در موقعیت‌های زیادی احساس تنهایی می‌کند. هفته ها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها ندیدن یکدیگر باعث می‌شود دو نفر احساس ناامنی کنند. تصور کنید در چنین رابطه‌ای هستید و وقتی از دانشگاه یا محل کار برمی‌گردید، کسی نیست که با او صحبت کنید، با او قدم بزنید یا یک وعده غذا کنار هم بخورید. مسافت طولانی با در نظر گرفتن هزینه‌های هنگفت سفر و زمان، امکان سفر‌های مکرر را برای دو طرف رابطه سخت یا غیرممکن می‌کند.

رابطه لانگ دیستنس چیست؟ موفقیت در رابطه از راه دور و معایب رابطه از راه دور را بدانید

احساس ناامنی و ترس از دست دادن

این یک حس طبیعی در رابطه لانگ دیستنس است. در چنین رابطه‌ای دو نفر می‌توانند با هربار در دسترس نبودن شریک زندگی‌شان، جمع‌هایی که او می‌رود و لحظات دیگر، احساس ناامنی کنند.

ترس از دست دادن به صورت دائمی درباره اینکه شریک زندگی‌تان شما را به خاطر شخص دیگری رها کند، کاملا یک ترس طبیعی است. دلیل این امر نیز ارتباط کمتر بین دو نفر و سوءتفاهم‌هایی است که اغلب ایجاد می‌شود. فرض کنید شما تصاویر او را در شبکه‌های اجتماعی می‌بینید که با دیگران در حال معاشرت است و این موضوع می‌تواند برایتان آزاردهنده باشد.

چیزی برای صحبت وجود ندارد

یک رابطه می‌تواند در طول زمان آسیب ببیند، به خصوص یک رابطه از راه دور. چراکه مکالمات شما عمیق نیست و هر دوی شما نمی‌توانید احساسات‌تان را با یکدیگر در میان بگذارید.

امکان دیدار روزانه یا هفتگی وجود ندارد

این یکی دیگر از معایب رابطه از راه دور است. رابطه زمانی پر جنب و جوش و پر رونق است که هر روز یا در روز‌های متناوب با شریک زندگی‌تان ملاقات کنید. در لانگ دیستنس تماس یک‌به‌یک وجود ندارد. دلتان برای بوسه‌ها، آغوش‌ها و زمان عاشقانه‌ای که با هم گذرانده‌اید تنگ شده است. غیبت یارتان باعث می‌شود احساس کنید کنار گذاشته شده‌اید و حسرت حضورش را بکشید.

فقدان صمیمیت فیزیکی

این یکی دیگر از معایب بزرگ در یک رابطه از راه دور است. بیشتر روابط به دلیل فقدان صمیمیت فیزیکی شکست می‌خورند. شما نیاز به صمیمیت فیزیکی را سرکوب می‌کنید، چراکه راه دیگری ندارید.

مزایای رابطه از راه دور چیست؟

حالا که معایب این رابطه را برشمردیم، بد نیست نگاهی هم به برخی از مزایای آن بیندازیم. شاید با خودتان بگویید کدام مزایا؟! مگر می‌شود یک رابطه عاطفی از راه دور مزایایی هم داشته باشد؟ با راستان همراه باشید.

حریم خصوصی: وقتی شریک زندگی‌تان به صورت دائم حضور ندارد، آزادی کامل دارید تا هر کاری که می‌خواهید انجام دهید، بدون آنکه دربرابر او پاسخگو باشید. در اصل شما برنامه‌های انفرادی‌تان را با حفظ یک رابطه مجازی از راه دور دارید.

در آینده قادر خواهید بود با غیبت شریک زندگی خود کنار بیایید: یکی از بهترین چیز‌ها در رابطه از راه دور این است.

پیوند رابطه تقویت می‌شود: هنگامی‌که دو نفر در یک رابطه از راه دور باشند و با مناطق زمانی متفاوت از هم دور بیفتند، باید حتما زمانی را تنظیم کنند که هر دو نفر آزادانه با هم ارتباط بگیرند. این امر رابطه را تقویت می‌کند.

رابطه شما صرفاً فیزیکی نیست: این موضوع در روابط رایج است که طرفین جذب ظاهر فیزیکی یکدیگر می‌شوند. این نوع جاذبه با گذشت زمان به تدریج از بین می‌رود.

رابطه لانگ دیستنس چیست؟ موفقیت در رابطه از راه دور و معایب رابطه از راه دور را بدانید

اوقات فراغت زیادی برای خود خواهید داشت: یکی‌دیگر از مزایای حضور در یک رابطه از راه دور این است که اوقات فراغت زیاد و انعطاف‌پذیری بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد.‌

می‌توان بیشتر از شریک زندگی خود قدردانی کرد: اگر در یک رابطه از راه دور هستید، صبر نقش مهمی در تداوم رابطه دارد. هر دو نفر باید در زمان مناسبی برای تماس و صحبت با یکدیگر در دسترس باشند، به خصوص زمانی که منطقه زمانی متفاوت است.

تضاد‌های کمتر: در یک رابطه از راه دور مشاجرات کمتری وجود دارد و زمانی که دو نفر در کنار هم نیستند یکدیگر را آزار نمی‌دهند.

تست عشق: وقتی دو طرف رابطه از هم جدا هستند، سخت است که در تماس باشند؛ بنابراین برای تداوم یک رابطه از راه دور، باید کار بیشتری انجام داد. این یک تلاش مشترک است تا یک رفتار یک‌جانبه و به نوعی تست‌کردن عشق است.

مجبورید مستقل‌تر باشید: وقتی تنها زندگی می‌کنید و شریک زندگی‌تان اقیانوس‌هایی جدا از شماست، مدیریت کارهایتان دشوار است. از این رو مجبورید مستقل باشید.

هر دوی شما در زمینه ارتباطات متخصص خواهید شد: برای داشتن یک رابطه از راه دور باید ارتباط زیادی برقرار کنید تا آن را ادامه دهید.

متوجه می‌شوید که آیا در مورد یکدیگر جدی هستید یا خیر: مواقع زیادی وجود داشته است که رابطه از راه دور به دلیل مسائل مختلف به هم می‌خورد. رابطه از راه دور سنجه‌ای برای جدیت است.

خیانت در رابطه از راه دور چه نشانه‌هایی دارد؟

در این‌جا ۶ پرچم قرمز را به شما نشان می‌دهیم که علائم هشدار خیانت در رابطه از راه دور هستند.

۱. وقتی شریک رابطه هست و نیست!

در عصر ارتباطات فوری که در آن یک پیام می‌تواند قاره‌ها را در چند ثانیه طی کند، غیبت بیشتر آشکار می‌شود. برای مثال، عمل قطع ناگهانی تمام ارتباطات بدون توضیح، یک بازی بی‌رحمانه است. این قطع ناگهانی رابطه، مثل یک فریاد خاموش و یک خلاء است که خیلی حرف می‌زند. وقتی پیام‌ها و تماس‌ها بدون پاسخ بمانند و ردپای دیجیتالی محو شود، یک نشانه از این است که تعهد ممکن است متزلزل باشد و اولویت‌ها ممکن است در حال تغییر باشند.

رابطه لانگ دیستنس چیست؟ موفقیت در رابطه از راه دور و معایب رابطه از راه دور را بدانید

۲. طفره رفتن از مکالمات جدی

هر رابطه‌ای، هر چقدر هم که کامل باشد، اختلافات خود را دارد. اما این اختلاف‌نظر‌ها نیست که یک رابطه را تعریف می‌کند. اگر شریک شما در رابطه لانگ دیستنس دائماً از گفتگو‌های جدی طفره می‌رود، از بحث در مورد آینده اجتناب می‌کند، یا وقتی همه‌چیز واقعی می‌شود، موضوع را تغییر می‌دهد، نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید. این امر می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که او به‌اندازه شما در آینده رابطه سرمایه‌گذاری نمی‌کند.

۳. وقتی ابراز احساسات سخت شود

احساسات مایه حیات هر رابطه هستند. آنها هستند که اوج‌ها را هیجان‌انگیز و فرود‌ها را قابل تحمل می‌کنند. اما وقتی احساسات تابو شوند، وقتی ابراز احساسات با سکوت یا تحقیر مواجه شود، این یک پرچم قرمز و نشانه آن است که صمیمیت عاطفی رو به کاهش دارد و فضای امن در حال کوچک شدن است.

۴. وقتی فقط یک نفر رویای آینده را می‌بیند

رویا‌ها قطب‌نمای هدایت یک رابطه هستند. آنها مسیر را ترسیم و مقصد را تعیین می‌کنند. اما وقتی فقط یک نفر رویا ببیند و تنهایی برای آینده برنامه‌ریزی کند، چه می‌شود؟ این یک علامت است، هشداری مبنی بر اینکه دیدگاه مشترک، اهداف متقابلی که زمانی رابطه را محدود می‌کردند، ممکن است در حال نابودی باشند. اگر متوجه می‌شوید که دائماً به تنهایی برنامه‌ریزی می‌کنید، بدون مشارکت شریک زندگی‌تان تصمیم می‌گیرید، یا احساس می‌کنید که تنها کسی هستید که در آینده رابطه سرمایه‌گذاری کرده‌اید، این یک پرچم قرمز است.

۵. وقتی شفافیت یک افسانه است

اعتماد پایه هر رابطه‌ای است. زمانی که پنهان‌کاری به میان می‌آید و اعمال طرف مقابل پوشیده از رمز و راز می‌شود و شفافیت به یک افسانه تبدیل می‌شود، اعتماد از بین می‌رود. اگر شریک زندگی شما طفره می‌رود، جنبه‌هایی از زندگی‌اش را پنهان می‌کند یا بیش از حد از حریمش محافظت می‌کند، توجه داشته باشید. این نشانه آن است که اعتماد، پایه و اساس رابطه شما، ممکن است در معرض تهدید باشد.

رابطه لانگ دیستنس چیست؟ موفقیت در رابطه از راه دور و معایب رابطه از راه دور را بدانید

۶. وقتی رویای مشترکی وجود ندارد

هر داستان حماسی، هر سفر بزرگ، چشم‌اندازی دارد، رویایی که قهرمانان داستان را به جلو سوق می‌دهد. در روایت روابط، به ویژه روابطی که از راه دور است، این رویای مشترک تبدیل به ستاره شمالی می‌شود. این چیزی است که رابطه را هدایت می‌کند، چیزی که به آن هدف می‌دهد. اما وقتی این بینش وجود نداشته باشد، وقتی رویای مشترکی وجود نداشته باشد، سفر بی هدف می‌شود. این نشانه آن است که رابطه ممکن است در حال منحرف شدن باشد، ممکن است پیوند ضعیف شود. زیرا بدون چشم‌انداز مشترک، بدون هدف متقابل، سفر عشق می‌تواند به راحتی از مسیر خارج شود.

جملات لانگ دیسنس را به کار ببندید

جملات لانگ دیستنس زیادی وجود دارند که به گرمای رابطه از راه دور شما کمک می‌کنند. در زیر برخی از نمونه جملات لانگ دیستنس را بخوانید:

۱. «دوستت دارم، مهم نیست چه فاصله‌ای ما را از هم جدا می‌کند. من می‌دانم که ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم.»

۲. «از اینکه تو را در زندگی‌ام دارم بسیار سپاسگزارم. من اطمینان دارم که می‌توانیم این رابطه از راه دور را به نتیجه برسانیم.»

۳. «تو همه چیز من هستی، مهم نیست چقدر از هم دور هستیم. من تو را با تمام وجود دوست دارم و به تو اعتماد دارم.»

۴. «می‌دانم که تا زمانی که یکدیگر را داشته باشیم، می‌توانیم از هر چیزی عبور کنیم. من همیشه تو را دوست دارم و به تو اعتماد دارم.»

۵. «احساس می‌کنم خیلی به هم نزدیکیم، حتی اگر از هم دور باشیم. من تو را بیشتر از آنچه تصور کنی دوست دارم.»

۶. «از اینکه همراه و سنگ صبور من در این دوران سخت بودی و هستی، متشکرم. می‌دانم تا زمانی که همدیگر را داشته باشیم می‌توانیم از پس هر چیزی بر بیاییم.»

۷. «تو برای من هر چیز مهمی، مهم نیست چقدر دور باشی. قول می‌دهم همیشه دوستت داشته باشم و به تو اعتماد داشته باشم، مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد.»

۸. «می‌دانم این فاصله سخت است، اما همچنین می‌دانم که عشق ما آنقدر قوی است که ما را از آن عبور دهد. به من اعتماد کن، من همیشه در کنارت خواهم بود.»

۹. از تو برای درک و حمایتت، حتی زمانی که شرایط سخت است، ممنونم. می‌دانم تا زمانی که همدیگر را داشته باشیم می‌توانیم از پس هر چیزی بر بیاییم.»

 

در آخر...

با همه نکاتی که در این مطلب آمد حالا به خوبی متوجه شدیم که رابطه لانگ دیستنس چیست، چه مزایا و چه معایبی دارد و خیانت در رابطه از راه دور چه شکلی است. مهم‌ترین نکته که باید از این مطلب نتیجه بگیریم، این است که رابطه عاطفی از راه دور نیازمند مراقبت و دقت زیادی است، چراکه رابطه لانگ دیستنس موفق ساده‌ نیست و باید به همه ابعاد و زوایای آن به خوبی نگاه کرد و تلاش کرد از راه دور هم کیفیت رابطه حفظ شود.

برچسب ها:
خواندنی‌ها

عکس مریم مومن، بازیگر سینما و تلویزیون با سهیل قاصدی...

بر اساس گزارش «آسوشیتدپرس»، مامور کهنه‌کار سازمان اطلاعات...

پس از حواشی دستگیری پاول دوروف مدیرعامل و بنیان‌گذار...

  • جدیدترین‌ها
  • پربیننده‌ها
  • پربحث‌ها
ویدئو | جمله دور از انتظار الناز ملک به جواد عزتی! تصاویر | حامد بهداد در اکران مردمی «مفت‌بر» شوخی‌های زننده شوهرم در جمع جانم را به لبم رساند، طلاق می‌خواهم! اندریک (Endrick) ستاره ۱۷ ساله رئال‌مادرید ازدواج کرد، اما با شروطی عجیب! ماجرای «برایان جفری ریموند» دیپلمات آمریکایی که به بیش از ۲۰ زن تجاوز کرد؛ چیست؟ عکس | مریم مومن از همسرش رونمایی کرد؟! عکس |‌ پیام احساسی حسن یزدانی از فرانسه به مردم ایران ایرینا بولگار (Irina Bolgar) کیست؟ | زنی که مدعی مالکیت تلگرام شد خواص حنا چیست؟ فواید حنا را بدانید تا راز ماندگاری صدساله‌اش را کشف کنید! جزئیات جدید از فصل چهارم زخم کاری؛ دوئل مالک و سمیرا؟ غذا‌های فوق فرآوری شده چه بلایی بر سر ما می‌آورند؟ (ویدئو) نحوه بستن شال دور سر | با حجاب خوش‌استایل و روی مُد باشید ویدئو و عکس | ماجرای سرقت از منزل مجری سرشناس تلویزیون چه بود؟ ویدئو |‌ پاس زیبای طارمی، فرصت درخشانی که از دست رفت و اینزاگی را عصبانی کرد آخرین وضعیت تتلو در زندان؛‌ شرایط برای گیاه‌خواری او فراهم شد بازداشت داماد بعد از مرگ عجیب نوعروس؛ پای زن دیگری در میان است؟‌ عکس | خوش و بش اریک هالند با مهدی طارمی پایان شرارت‌های ۱۱ مرد خشن در پایتخت؛‌ به خاطر اینکه شبیه جغد هستم تتوی جغدی زدم! عکس‌های جذاب از پشت صحنه آخرین اجرای رستم و سهراب با حضور الناز شاکردوست و پردیس احمدیه یک توصیه مهم درباره مسواک زدن
داستان ۷ فرقه مشهور آمریکا؛ سکس، چندهمسری و زندگی وحشی در آمریکا؛ از خانواده منسون تا سالیوان‌ها جزییات جدید از قتل هولناک قهرمان بوکس ایران؛ پای «دو زن» در میان است! عیسی گل محمدی کیست؟ تصاویر | روایتی متفاوت از زندگی مرتضی مهرزاد؛‌ کار بزرگی که احسان علیخانی کرد تصاویر | ماجرای قتل، تکه تکه و پوره شدن ملکه‌ زیبایی سابق در سوئیس توسط همسرش!؛ کریستینا جوکسیموویچ که بود؟ گلشیفته فراهانی بر فرش قرمز جشنواره فیلم ویلیام تل (William Tell) در فستیوال فیلم تورنتو درباره فیلم دختربچه یا بیبی گرل (Babygirl)؛ درام عاشقانه و تکان‌دهنده نیکول کیدمن تصاویری از مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک؛ حضور رضا علیپور، هادی ساروی، ناهید کیانی، آرین سلیمی و ... ویدئو | روبوسی علی پروین و ناهید کیانی جنجال به پا کرد تصویر |‌ قتل زوج جوان در جنگل نرگسی نوکنده ویدئو | رضا حجار ازدواج کرد ویدئو | بدحال شدن رویا میرعلمی با دیدن تیپ و حرکات ناهید مسلمی در جوکر زنان غوغای قهرمان ایرانی‌تبار تیم آمریکا؛ ازرا فرچ کیست؟ برخورد قضایی با سحر دولتشاهی برای یک صحنه از سریال «داریوش»؛ ماجرا چیست؟‌ ویدئو | پستونک خوردن الیکا عبدالرزاقی در جوکر زنان!؛ خنده‌ی شدید احسان علیخانی پس از لالایی رپ ناهید مسلمی تصویر | مادر کریم باقری درگذشت ویدئو | شیرجه در آبشار شیرآباد و مرگ دلخراش مرد سبزواری تصاویر | مستانه مهاجر، نفس بازغی و الناز حبیبی در اکران خصوصی «شه‌سوار» تکذیب درگذشت صدرالدین حجازی | همسر این بازیگر می‌گوید که او همچنان در کما است جزییات قتل فجیع عیسی گل‌محمدی، قهران بوکس و سخنگوی فدراسیون؛ پلیس به دنبال دستگیری دو زن تصاویر | قتل فجیع استاد موسیقی دانشگاه تهران در ویلای رشت؛‌ یاسمین رحمتی کیست؟
پرطرفدارها
ویدئو | جمله دور از انتظار الناز ملک به جواد عزتی! تصاویر | حامد بهداد در اکران مردمی «مفت‌بر» شوخی‌های زننده شوهرم در جمع جانم را به لبم رساند، طلاق می‌خواهم! اندریک (Endrick) ستاره ۱۷ ساله رئال‌مادرید ازدواج کرد، اما با شروطی عجیب! ماجرای «برایان جفری ریموند» دیپلمات آمریکایی که به بیش از ۲۰ زن تجاوز کرد؛ چیست؟ عکس | مریم مومن از همسرش رونمایی کرد؟! عکس |‌ پیام احساسی حسن یزدانی از فرانسه به مردم ایران ایرینا بولگار (Irina Bolgar) کیست؟ | زنی که مدعی مالکیت تلگرام شد خواص حنا چیست؟ فواید حنا را بدانید تا راز ماندگاری صدساله‌اش را کشف کنید! جزئیات جدید از فصل چهارم زخم کاری؛ دوئل مالک و سمیرا؟ غذا‌های فوق فرآوری شده چه بلایی بر سر ما می‌آورند؟ (ویدئو) نحوه بستن شال دور سر | با حجاب خوش‌استایل و روی مُد باشید ویدئو و عکس | ماجرای سرقت از منزل مجری سرشناس تلویزیون چه بود؟ ویدئو |‌ پاس زیبای طارمی، فرصت درخشانی که از دست رفت و اینزاگی را عصبانی کرد آخرین وضعیت تتلو در زندان؛‌ شرایط برای گیاه‌خواری او فراهم شد بازداشت داماد بعد از مرگ عجیب نوعروس؛ پای زن دیگری در میان است؟‌ عکس | خوش و بش اریک هالند با مهدی طارمی پایان شرارت‌های ۱۱ مرد خشن در پایتخت؛‌ به خاطر اینکه شبیه جغد هستم تتوی جغدی زدم! عکس‌های جذاب از پشت صحنه آخرین اجرای رستم و سهراب با حضور الناز شاکردوست و پردیس احمدیه یک توصیه مهم درباره مسواک زدن