کد خبر: ۱۶۵۸
۱۴:۱۶
۲۸ مرداد ۱۴۰۳
۱۴:۱۶
۲۸ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۵۸

کسانی که از شکم‌شان خجالت می‌کشند بخوانند! چه مدل لباسی برای افراد چاق و شکم دار مناسب است؟

کسانی که از شکم‌شان خجالت می‌کشند بخوانند! چه مدل لباسی برای افراد چاق و شکم دار مناسب است؟
قطعا اگر شما هم جزو افراد شکم‌دار یا با چربی زیاد در پهلو و پا‌ها هستید، دوست دارید لباستان کمی شما را پوشش دهد؛ دست کم تا زمانی که وزنتان را به محدوده سالم برسانید. بیایید ببینیم مدل لباس افراد چاق و شکم دار چیست؟

راستان| مدل لباس افراد چاق و شکم دار باید چه باشد؟ پاسخ به این سوال زیاد ساده نیست. طراحان لباس روی این سوال فکر‌ها و آزمون‌های زیادی انجام داده‌اند تا به نتایج زیر برسند. با بخش مد و لباس ما همراه باشید تا پاسخ به این سوال را به ساده‌ترین شکل ممکن به شما بدهیم. 
در این مطلب دو بخش را می‌خوانید:

۱. مدل لباس مناسب زنان چاق و شکم دار

۲. مدل لباس مناسب مردان چاق و شکم دار

+ بیشتر بخوانید: قرار اول چی بپوشیم که کار رو به قرار بعدی برسونیم؟!

بهترین مدل لباس مناسب زنان چاق و شکم دار را با راهنمای زیر انتخاب کنید

اولین چیزی که باید بدانید این است که چه مدل لباس‌هایی برای پنهان کردن چربی شکم مناسب هستند. به طور کلی، شما باید به دنبال لباس‌هایی باشید که:

- یک برش گشاد یا روان داشته باشند که به بدن شما نچسبند

- جزئیات یا الگو‌هایی داشته باشند که توجه را از قسمت میانی شما دور کند

- یک یقه متملق داشته باشد که استخوان ترقوه را نشان دهد

- یک خط سجاف داشته باشد که به بالای زانو یا زیر مچ پا می‌رسد

بر این اساس، چند نمونه از مدل لباس‌هایی که این معیار‌ها را برآورده می‌کنند و در تن زنان چاق و شکم‌دار خوب می‌نشینند، به شما معرفی می‌کنیم.

لباس کمر امپراتوری

این لباس‌ها دوختی متناسب دارند که دقیقاً زیر سینه تنگ می‌شوند و دامنی روان دارند که روی شکم شما می‌چرخد. همین باعث می‌شود که توهمی از کمر کوچک‌تر و نیم‌تنه بلندتر ایجاد کنند.

به گزارش راستان، این مدل‌ها برای خانم‌هایی که سینه بزرگتری دارند و می‌خواهند تناسب خود را متعادل کنند عالی هستند.

چه مدل لباسی برای افراد چاق و شکم دار مناسب است؟

لباس‌های خط A یا A-line

این لباس‌ها دارای بالاتنه‌ای هستند که به تدریج به دامن پهن‌تری تبدیل می‌شود. آنها شکلی جذاب ایجاد می‌کنند که کمر و باسن را بدون برجسته‌کردن شکم برجسته می‌کند.

برای خانم‌هایی که شکل ساعت شنی یا گلابی شکل دارند و می‌خواهند منحنی‌های خود را به رخ بکشند، چنین مدل‌هایی ایده‌آل هستند.

چه مدل لباسی برای افراد چاق و شکم دار مناسب است؟

لباس‌ها دارای دوخت پیچی شکل

این لباس‌ها دارای جلوی متقاطع هستند که در قسمت کمر بسته می‌شود. آنها یک یقه V شکل ایجاد می‌کنند که توجه را به صورت و سینه فرد جلب می‌کند.

آن‌ها همچنین دارای یک تناسب انعطاف پذیرند که با شکل و اندازه بدن شما تنظیم می‌شود. این لباس‌ها برای خانم‌هایی که سینه کوچک‌تری دارند و می‌خواهند حجمی ایجاد کنند، عالی است.

چه مدل لباسی برای افراد چاق و شکم دار مناسب است؟

آیا لباس‌های A-line برای پنهان کردن چربی شکم مناسب هستند؟

بله، لباس‌های خط A برای پنهان کردن چربی شکم مناسب هستند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، لباس‌های A-line دارای بالاتنه‌ای هستند که به تدریج به دامن پهن‌تری تبدیل می‌شود.

با این کار شکلی جذاب ایجاد می‌شود که کمر و باسن شما را بدون برجسته کردن شکم برجسته می‌کند.

آیا می‌شود برای پنهان کردن چربی شکم از لباس‌های پوشیده استفاده کرد؟

بله، برای پنهان‌کردن چربی شکم خود می‌توانید لباس‌های پوشیده را بپوشید.

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، برخی از لباس‌های پوشیده با دوخت و مدلی که در جلوی بدن پیچ یخورد، دارای جلوی متقاطع هستند که در قسمت کمر بسته می‌شوند. این یک یقه V شکل ایجاد می‌کند که توجه را به صورت و سینه شما جلب می‌کند.

همچنین یک تناسب انعطاف‌پذیر ایجاد می‌کند که با شکل و اندازه بدن شما تنظیم می‌شود.

چه مدل لباسی برای افراد چاق و شکم دار مناسب است؟

آیا لباس‌های کمربلند در کاهش ظاهر چربی شکم موثر هستند؟

بله، لباس‌های کمر بلند در به حداقل رساندن ظاهر چربی شکم موثرند. این لباس‌ها دارای برشی هستند که از دور کمر طبیعی شما شروع می‌شود و تا زیر سینه شما امتداد می‌یابد.

این باعث ایجاد توهم کمر کوچکتر و نیم تنه بلندتر می‌شود. لباس‌های کمر بلند مد روز و جذاب هستند. این مدل منحنی‌های بدن را به رخ می‌کشند و فرد را براق و باریک نشان می‌دهند.

چه مدل لباسی برای افراد چاق و شکم دار مناسب است؟

آیا باید برای پنهان کردن چربی شکم از لباس‌های خوش فرم پرهیز کرد؟

نه لزوما. اگر می‌خواهید چربی‌های شکم خود را پنهان کنید، تا زمانی که نکات زیر را رعایت کنید، می‌توانید لباس‌های متناسب بپوشید:
لباس‌های خوش فرمی را انتخاب کنید که دارای کشسانی یا اسپندکس هستند. این باعث می‌شود آنها برای بدن شما راحت‌تر و انعطاف پذیرتر شوند.

لباس‌هایی را بخرید که دارای جزئیات یا طرح‌هایی باشند که حواس‌ها را از شکم شما پرت می‌کند. به عنوان مثال، می‌توانید لباس‌های خوش فرمی را انتخاب کنید که دور کمر یا شکم آنها برآمدگی، چین‌خوردگی، ساییده شدن یا گره‌خوردگی دارند.

لباس‌های خوش فرمی را برگزینید که دارای اکسسوری‌ها یا تزییناتی است که توجه را به سایر قسمت‌های بدن‌تان جلب می‌کند. به عنوان مثال، می‌توانید لباس‌های متناسب با کمربند، روسری، گردن‌بند یا گوشواره‌تان بپوشید تا کمر، گردن یا صورت شما را برجسته کند.

بهترین مدل لباس مناسب مردان چاق و شکم دار را با راهنمای زیر انتخاب کنید

حالا به مردان می‌رسیم. به عنوان یک مرد چاق و شکم‌دار باید بدانید که لباس‌های تنگ نه برای شما خوب است و نه ظاهر شما را زیباتر می‌کند. برعکس، لباس‌های تنگ شکم شما را برجسته می‌کند.

پس با واقعیت روبه‌رو شوید. اعتراف به اینکه به سایز بزرگتر نیاز دارید جالب نیست، اما اگر می‌خواهید شکم خود را پنهان کنید، بهتر است لباسی یک سایز بزرگتر بخرید.

۹ نکته برای انتخاب لباس مردان چاق و شکم دار

۱. راه راه‌های افقی فاجعه است

راه راه‌های افقی علیه مردان با شکم است. راه راه‌های افقی شکم را بزرگتر نشان می‌دهد. اگر راه راه دوست دارید، بهتر است با راه راه‌های عمودی ارتباط بگیرید. سپس شما یک قدم جلوتر از شکم خود خواهید بود!

چه مدل لباسی برای افراد چاق و شکم دار مناسب است؟

۲. پیراهن یقه V بپوشید

به گزارش راستان، یقه هفت دوست شماست. این را به عنوان یادگاری از ما در نظر داشته باشید. یقه V گردن را دراز می‌کند. از آنجایی که شما بلندتر به نظر می‌رسید، تاکید کمتری بر روی شکم شما وجود دارد.

چه مدل لباسی برای افراد چاق و شکم دار مناسب است؟

۳. با یک خیاط خوب کار کنید

مردانی که شکم دارند گاهی اوقات در یافتن سایز لباس مناسب با مشکل مواجه می‌شوند؛ پیراهنی که چروک می‌شود، دکمه‎هایی که به درستی بسته نمی‌شود یا پیراهنی که ناف‌تان را نشان می‌دهد. نگرانش نباشید! یک صنعت از قرون وسطی وجود دارد که هنوز هست: صنعت خیاطی!

یک خیاط می‌تواند لباس‌های شما را دقیقا به اندازه خودتان بسازد. او شما را اندازه می‌گیرد، لباس‌هایتان را به تن می‌کند و در کمترین زمان شما یک لباس کاملاً مناسب خواهید داشت. به این ترتیب شما لباس‌های نامناسب خود را به لباس‌های خوش فرم تبدیل می‌کنید.

۴. با رنگ‌ها و لایه‌ها کار کنید

مردان شکم دار بهتر است تمرکز را از شکم‌شان به چیز دیگری تغییر دهند. یک راه خوب برای انجام این کار این است که از لایه‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال، یک جامپر آبی تیره با شلوار اخرایی را در نظر بگیرید. این باعث «شکستگی» شکل شما می‌شود و کمتر حجیم به نظر می‌رسید. همچنین می‌توانید لباس خود را با کت و کراوات کامل کنید. این لایه‌هایی را ایجاد می‌کند که اثر برداشته شدن تمرکز از شکم را ایجاد می‌کند.

چه مدل لباسی برای افراد چاق و شکم دار مناسب است؟

۵. پیراهن را روی شلوار نیندازید

به عنوان یک مرد با شکم، ایده خوبی است که پیراهن‌تان را روی شلوار نیندازید. پیراهنی که روی شلوار آویزان است شکم را برجسته می‌کند. همچنین این خطر وجود دارد که پیراهن با هر حرکت بلند شود و بخشی از شکم نمایان شود. 

چه مدل لباسی برای افراد چاق و شکم دار مناسب است؟

۶. شلوار مناسب انتخاب کنید

شلوار باید شما را لاغرتر نشان دهد. شلوار‌های گشاد ساده و شلوار‌های گشاد با جیب و لبه نتیجه معکوس دارند. شلوار‌های راسته با جلوه‌ای صاف، عدالت را در اندام شما انجام می‌دهند!

از شلوار‌های چین‌دار نیز دوری کنید. آنها فقط شکم شما را برجسته می‌کنند. شلوار کمر بلند هم نپوشید. با وجود اینکه شکم را بهتر پنهان می‌کنند، اما شیک به نظر می‌رسند.

چه مدل لباسی برای افراد چاق و شکم دار مناسب است؟

۷. جین جنس مناسبی است

جین برای مردان شکم دار ایده آل است. جین یک ماده کاملا مقاوم است. آنقدر قوی است که اغلب چروک نمی‌شود. حتی اگر اندکی هیکل تری باشید، با شلوار جین روی بدنتان دچار چین و چروک نمی‌شوید. پس حتما شلوار جین و کت جین بخرید.

۸. لوازم جانبی را در تیپتان بگنجانید

یک کیف مردانه زیبا، یک کراوات، یک جفت عینک آفتابی جالب، یک جفت کفش مد روز یا یک کمربند مد روز؛ اکسسوری‌های مختلفی وجود دارد که لباس شما را زیباتر می‌کند. هنگامی که از لوازم جانبی زیبا و چشم نواز استفاده می‌کنید، تمرکز را از شکم خود به لباس‌تان تغییر می‌دهید.

چه مدل لباسی برای افراد چاق و شکم دار مناسب است؟

۹. لباس سایزمناسب انتخاب کنید؛ اندازه طلایی را هدف بگیرید

به گزارش راستان، سایز لباس را مناسب انتخاب کنید. این امری بدیهی به نظر می‌رسد، اما بسیاری از مردان به دو روش مختلف اشتباه می‌کنند؛ یا به خوبی می‌دانند که شکم دارند و شروع به خرید لباس‌هایی در اندازه‌های بسیار بزرگ می‌کنند. یا هنوز متوجه نشده‌اند که شکم دارند و به پوشیدن لباس‌های خیلی کوچک ادامه می‌دهند!

روی میانگین طلایی تمرکز کنید. نه خیلی کوچک، نه خیلی بزرگ. شما باید با لباس احساس راحتی کنید. لباس‌هایی را انتخاب کنید که به شما فرم می‌دهند، اما در عین حال شکم شما را پنهان می‌کنند.

چه مدل لباسی برای افراد چاق و شکم دار مناسب است؟

در نهایت و به طور خلاصه، لباس برای افراد چاق و شکم دارد باید نکات زیر را داشته باشد:

  • لباس در اندازه مناسب
  • لباس جین
  • لباس با راه‌راه عمودی
  • لباسی با رنگ و لایه
  • در صورت لزوم، به دنبال یک خیاط باشید
برچسب ها:
خواندنی‌ها

عکس مریم مومن، بازیگر سینما و تلویزیون با سهیل قاصدی...

بر اساس گزارش «آسوشیتدپرس»، مامور کهنه‌کار سازمان اطلاعات...

پس از حواشی دستگیری پاول دوروف مدیرعامل و بنیان‌گذار...

  • جدیدترین‌ها
  • پربیننده‌ها
  • پربحث‌ها
ویدئو | جمله دور از انتظار الناز ملک به جواد عزتی! تصاویر | حامد بهداد در اکران مردمی «مفت‌بر» شوخی‌های زننده شوهرم در جمع جانم را به لبم رساند، طلاق می‌خواهم! اندریک (Endrick) ستاره ۱۷ ساله رئال‌مادرید ازدواج کرد، اما با شروطی عجیب! ماجرای «برایان جفری ریموند» دیپلمات آمریکایی که به بیش از ۲۰ زن تجاوز کرد؛ چیست؟ عکس | مریم مومن از همسرش رونمایی کرد؟! عکس |‌ پیام احساسی حسن یزدانی از فرانسه به مردم ایران ایرینا بولگار (Irina Bolgar) کیست؟ | زنی که مدعی مالکیت تلگرام شد خواص حنا چیست؟ فواید حنا را بدانید تا راز ماندگاری صدساله‌اش را کشف کنید! جزئیات جدید از فصل چهارم زخم کاری؛ دوئل مالک و سمیرا؟ غذا‌های فوق فرآوری شده چه بلایی بر سر ما می‌آورند؟ (ویدئو) نحوه بستن شال دور سر | با حجاب خوش‌استایل و روی مُد باشید ویدئو و عکس | ماجرای سرقت از منزل مجری سرشناس تلویزیون چه بود؟ ویدئو |‌ پاس زیبای طارمی، فرصت درخشانی که از دست رفت و اینزاگی را عصبانی کرد آخرین وضعیت تتلو در زندان؛‌ شرایط برای گیاه‌خواری او فراهم شد بازداشت داماد بعد از مرگ عجیب نوعروس؛ پای زن دیگری در میان است؟‌ عکس | خوش و بش اریک هالند با مهدی طارمی پایان شرارت‌های ۱۱ مرد خشن در پایتخت؛‌ به خاطر اینکه شبیه جغد هستم تتوی جغدی زدم! عکس‌های جذاب از پشت صحنه آخرین اجرای رستم و سهراب با حضور الناز شاکردوست و پردیس احمدیه یک توصیه مهم درباره مسواک زدن
داستان ۷ فرقه مشهور آمریکا؛ سکس، چندهمسری و زندگی وحشی در آمریکا؛ از خانواده منسون تا سالیوان‌ها جزییات جدید از قتل هولناک قهرمان بوکس ایران؛ پای «دو زن» در میان است! عیسی گل محمدی کیست؟ تصاویر | روایتی متفاوت از زندگی مرتضی مهرزاد؛‌ کار بزرگی که احسان علیخانی کرد تصاویر | ماجرای قتل، تکه تکه و پوره شدن ملکه‌ زیبایی سابق در سوئیس توسط همسرش!؛ کریستینا جوکسیموویچ که بود؟ گلشیفته فراهانی بر فرش قرمز جشنواره فیلم ویلیام تل (William Tell) در فستیوال فیلم تورنتو درباره فیلم دختربچه یا بیبی گرل (Babygirl)؛ درام عاشقانه و تکان‌دهنده نیکول کیدمن تصاویری از مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک؛ حضور رضا علیپور، هادی ساروی، ناهید کیانی، آرین سلیمی و ... ویدئو | روبوسی علی پروین و ناهید کیانی جنجال به پا کرد تصویر |‌ قتل زوج جوان در جنگل نرگسی نوکنده ویدئو | رضا حجار ازدواج کرد ویدئو | بدحال شدن رویا میرعلمی با دیدن تیپ و حرکات ناهید مسلمی در جوکر زنان غوغای قهرمان ایرانی‌تبار تیم آمریکا؛ ازرا فرچ کیست؟ برخورد قضایی با سحر دولتشاهی برای یک صحنه از سریال «داریوش»؛ ماجرا چیست؟‌ ویدئو | پستونک خوردن الیکا عبدالرزاقی در جوکر زنان!؛ خنده‌ی شدید احسان علیخانی پس از لالایی رپ ناهید مسلمی تصویر | مادر کریم باقری درگذشت ویدئو | شیرجه در آبشار شیرآباد و مرگ دلخراش مرد سبزواری تصاویر | مستانه مهاجر، نفس بازغی و الناز حبیبی در اکران خصوصی «شه‌سوار» تکذیب درگذشت صدرالدین حجازی | همسر این بازیگر می‌گوید که او همچنان در کما است جزییات قتل فجیع عیسی گل‌محمدی، قهران بوکس و سخنگوی فدراسیون؛ پلیس به دنبال دستگیری دو زن تصاویر | قتل فجیع استاد موسیقی دانشگاه تهران در ویلای رشت؛‌ یاسمین رحمتی کیست؟
پرطرفدارها
ویدئو | جمله دور از انتظار الناز ملک به جواد عزتی! تصاویر | حامد بهداد در اکران مردمی «مفت‌بر» شوخی‌های زننده شوهرم در جمع جانم را به لبم رساند، طلاق می‌خواهم! اندریک (Endrick) ستاره ۱۷ ساله رئال‌مادرید ازدواج کرد، اما با شروطی عجیب! ماجرای «برایان جفری ریموند» دیپلمات آمریکایی که به بیش از ۲۰ زن تجاوز کرد؛ چیست؟ عکس | مریم مومن از همسرش رونمایی کرد؟! عکس |‌ پیام احساسی حسن یزدانی از فرانسه به مردم ایران ایرینا بولگار (Irina Bolgar) کیست؟ | زنی که مدعی مالکیت تلگرام شد خواص حنا چیست؟ فواید حنا را بدانید تا راز ماندگاری صدساله‌اش را کشف کنید! جزئیات جدید از فصل چهارم زخم کاری؛ دوئل مالک و سمیرا؟ غذا‌های فوق فرآوری شده چه بلایی بر سر ما می‌آورند؟ (ویدئو) نحوه بستن شال دور سر | با حجاب خوش‌استایل و روی مُد باشید ویدئو و عکس | ماجرای سرقت از منزل مجری سرشناس تلویزیون چه بود؟ ویدئو |‌ پاس زیبای طارمی، فرصت درخشانی که از دست رفت و اینزاگی را عصبانی کرد آخرین وضعیت تتلو در زندان؛‌ شرایط برای گیاه‌خواری او فراهم شد بازداشت داماد بعد از مرگ عجیب نوعروس؛ پای زن دیگری در میان است؟‌ عکس | خوش و بش اریک هالند با مهدی طارمی پایان شرارت‌های ۱۱ مرد خشن در پایتخت؛‌ به خاطر اینکه شبیه جغد هستم تتوی جغدی زدم! عکس‌های جذاب از پشت صحنه آخرین اجرای رستم و سهراب با حضور الناز شاکردوست و پردیس احمدیه یک توصیه مهم درباره مسواک زدن