کد خبر: ۲۰۸۷
۱۶:۳۸
۲۰ شهريور ۱۴۰۳
۱۶:۳۸
۲۰ شهريور ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۸۷

۱۰ سریال هندی که اگر عاشق داستان‌های هندی هستید باید ببینید

۱۰ سریال هندی که اگر عاشق داستان‌های هندی هستید باید ببینید
همان‌طور که فیلم هندی طرفداری ویژه و مخصوص به خودش را دارد، سریال هندی نیز چه در خود هند و چه در خارج از مرز‌های این کشور طرفداران زیادی دارد. سریال‌های جدید هندی طیف گسترده‌ای از ژانر درام تا طنز تا ترسناک را شامل می‌شوند.

راستان| سریال هندی لزوما آن‌چیزی نیست که در سینمای بالیوود در طی سال‌ها با آن روبه‌رو شده‌ایم. سریال‌های هندی امروزی و جدید می‌توانند شما را تا آخر جذب کنند، به خصوص اگر داستان‌های هندی را که ضدِّ یکنواختی هستند را دوست داشته باشید.

در این مطلب چند سریال جدید و به روز هندی که طرفداران زیادی دارند، به شما معرفی کرده‌ایم.

۱۰ سریال هندی جدید با امتیاز بالا در IMDB

سریال «لیبل» (Label)

۱۰ سریال هندی که اگر عاشق داستان‌های هندی هستید باید ببینید

سریال لیبل، یک مجموعه تلویزیونی به زبان «تامیل»، محصول ۲۰۲۳ و به کارگردانی آرونراجا کاماراج است. این سریال برای دیزنی+هات‌استار ساخته شده است.

این فیلم در مورد ماده ۲۰ قانون اساسی هند صحبت می‌کند. بازیگران اصلی سریال شامل جای، تانیا هوپ، ماهندران و هاریشانکار نارایانان هستند. لیبل در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ پخش شد و شامل ده قسمت است.

به گزارش راستان، داستان حول محور تقلای قهرمان (جای) برای رسیدن به هویت مورد نظرش و غلبه بر هویتی است که جامعه به او برچسب زده است.

امتیاز در IMDB: ۷.۳

سریال شکارچی (Poacher)

۱۰ سریال هندی که اگر عاشق داستان‌های هندی هستید باید ببینید

شکارچی یک مینی سریال درام-جنایی به زبان هندی است که توسط ریچی مهتا ساخته شده است. این سریال با بازی نیمیشا ساجایان، روشن متیو، دیبیندو باتاچاریا و...، به موضوع شکار غیرقانونی عاج در هند می‌پردازد. در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۳، سه قسمت اول نمایش داده شد و در ۲۳ فوریه ۲۰۲۴، این مجموعه در آمازون پرایم ویدئو منتشر شد و نقد‌های مثبتی از منتقدان دریافت کرد.

داستان این سریال در سال ۲۰۱۵ اتفاق می‌افتد، این سریال بر اساس رویداد‌های واقعی شکار غیرقانونی عاج است که در بخش‌های جنگلی مالایاتور، واژاچال و مونار در کرالا رخ داده است، که ادعا می‌شود سندیکا‌های جنایی فراملی تریاد و یاکوزا در آن نقش داشته‌اند.

امتیاز در IMDB: ۷.۷

سریال قفس (Kafas)

۱۰ سریال هندی که اگر عاشق داستان‌های هندی هستید باید ببینید

قفس یک مجموعه تلویزیونی درام هندی، به زبان هندی و محصول سال ۲۰۲۳ شبکه “SonyLIV” به کارگردانی Sahil Sangha است.

در این سریال شرمن جوشی، مونا سینگ در نقش‌های اصلی به همراه میخائیل گاندی، تجاسوی سینگ احلوات و ویوان بااتنا ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش راستان، قفس، حکایتی گیرا از قدرت و امتیاز زیر پا گذاشتن حقیقت و عدالت است. این سریال، سفرِ خانواده‌ای از طبقه متوسط است که وقتی پسرشان فرصت شغلی در زندگی را به دست می‌آورد، خوشحال می‌شوند تا اینکه یک واقعیت وحشتناک به آنها برخورد می‌کند و وادارشان می‌کند تا در زمینه‌های اخلاق و قدرت حرکت کنند. این یک کاوش در دنیای پول‌های تاریک است که پیچیدگی‌های طبیعت انسان و بهایی که ما برای انتخاب‌های خود می‌پردازیم را به تصویر می‌کشد.

امتیاز در IMDB: ۸

سریال «چارلی چوپرا و راز دره سولنگ» (Charlie Chopra & The Mystery Of Solang Valley)

۱۰ سریال هندی که اگر عاشق داستان‌های هندی هستید باید ببینید

این سریال محبوب، یک مجموعه تلویزیونی رازآلود هندی‌زبان است که سال ۲۰۲۳ برای “SonyLIV” ساخته شد. کارگردان این سریال ویشال بهاردواج است. این سریال بر اساس یک رمان جنایی رازآلود اثر آگاتا کریستی به نام «راز سیتافورد» ساخته شده است.

داستان سریال چارلی چوپرا و راز دره سولنگ، درباره دختری به نام چارلی چوپرا است که نامزد ترسو و آرامش، جیمی نوتیال، به عنوان مظنون اصلی قتل عمویش، چارولاتا چارلی چوپرا، شناخته می‌شود و چارلی باید به کمک او بشتابد. چارلی پس از رسیدن به خانه خانوادگی خود در دره سولنگ، راز‌هایی را درباره قتل کشف کرده و شروع به رمزگشایی داستان‌های این شهر کوچک و آرام می‌کند که مدت‌ها دفن شده بود. اما با افشا شدن این راز‌ها ممکن است فرد بعدی که جانش را از دست می‌دهد، خود چارلی باشد.

امتیاز در IMDB: ۶.۷

سریال سوپ قاتل (Killer Soup)

۱۰ سریال هندی که اگر عاشق داستان‌های هندی هستید باید ببینید

سواتی شتی، یک سرآشپز بی استعداد است که نقشه‌ای عجیب برای رسیدن به هدفش دارد. او رویای داشتن یک رستوران را دارد، اما با قتل ناخواسته شوهرش توسط معشوق‌اش، نقشه‌اش از مسیر خارج می‌شود. سواتی از معشوقه‌اش که تقریبا همشکل شوهرش است میخواهد جایگزین شوهرش شود تا به اهدافش برسد.

امتیاز در IMDB: ۶.۳

سریال Wedding.con

۱۰ سریال هندی که اگر عاشق داستان‌های هندی هستید باید ببینید

پنج زن در جستج‌وجوی شریک زندگی خود، توسط کلاهبردارانی با استفاده از هویت‌های جعلی مورد سوء استفاده مالی و عاطفی قرار می‌گیرند. کلاهبرداران به عنوان خواستگاران مناسب آنها در سیستم‌عامل‌های آنلاین، به شکل مردانی جذاب ظاهر می‌شوند و....

امتیاز در IMDB: ۷.۱

سریال «نیروی پلیس هند» (Indian Police Force)

۱۰ سریال هندی که اگر عاشق داستان‌های هندی هستید باید ببینید

این سریال، یک مجموعه اینترنتی آماده پخش هندی در ژانر فیلم اکشن، درام و پلیسی است. این فیلم که برای شبکه شبکه آمازون پرایم ویدئو است، با بازی سیدهارث مالهوترا، شیلپا شتی و ویوک اوبروی پیش می‌رود.

«نیروی پلیس هند» بر زندگی و سفر افسر کادر (نیروی پلیس هند) در دهلی نو تمرکز دارد که تمام تلاش خود را می‌کند تا مغز متفکر تروریستی را که در پشت یک سری انفجار‌های مرگبار قرار دارد را ردیابی و به دست عدالت بسپارد.

امتیاز در IMDB: ۵.۱

سریال «دورانگا» (Duranga)

۱۰ سریال هندی که اگر عاشق داستان‌های هندی هستید باید ببینید

یک افسر شعبه جنایات بمبئی در حین بررسی یک قتل وحشتناک، که به دنبال شیوه کار یک پرونده قتل زنجیره‌ای ۱۷ ساله است، پرونده وحشتناکی را که یک شهر کوچک ساحلی در نزدیکی بمبئی را تکان داده بود، دوباره باز می‌کند، اما متوجه می‌شود که در این سلسله قتل، همدستی وجود داشته که هرگز دستگیر نشده است. در کمال وحشت، آن شریک جنایت می‌تواند شریک زندگی او باشد، پدر دلسوز دختر شش ساله اش و شوهری که یازده سال با او زندگی کرده است.

این سریال از درام کره‌ای “Flower of Evil” اقتباس شده است. اولین فصل در ۱۹ آگوست ۲۰۲۲ پخش شد و توسط پرادیپ سرکار و ایجاز خان کارگردانی شد.

پس از موفقیت فصل اول، سریال برای فصل دوم تمدید شد. این سریال اولین بار در ۲۴ اکتبر ۲۰۲۳ به نمایش درآمد و توسط روهان سیپی کارگردانی شد.

امتیاز در IMDB: ۷.۴

سریال «راهرو‌های دادگاه» (Maamla Legal Hai)

۱۰ سریال هندی که اگر عاشق داستان‌های هندی هستید باید ببینید

به گزارش راستان، سریال راهرو‌های دادگاه Maamla Legal Hai سریالی هندی و در ژانر تاریخی- درام است. این سریال برای شبکه نتفلیکس است و طرفداران زیادی دارد.

داستان درباره کارمندان متفاوت و عجیب و غریب یک دادگاه در هند است که برای اجرای عدالت و قانون تلاش کرده و با انواع هرج و مرج در دادگاه دست و پنجه نرم می‌کنند و…. در این سریال، داستانی پر از اتفاقات هیجان‌انگیز و چالش‌های بی‌پایان به تصویر کشیده شده است.

امتیاز در IMDB: ۸

برچسب ها:
خواندنی‌ها

اوجانی نوا (Ojani Noa)، شوهر اول جنیفر لوپز، درباره...

ناپدید شدن زن مبتلا به فراموشی و تلاش برای پیدا کردن...

متهم به جایگاه رفت و گفت: من اتهامم را قبول ندارم....

  • جدیدترین‌ها
  • پربیننده‌ها
  • پربحث‌ها
کاپولا فیلمی جدید با عناصر قوی رقص و موسیقی می‌سازد ویدئویی تلخ از کیومرث پوراحمد؛ چی بخونم جوونیم رفته صدام رفته ... ویدئو | چرا الیکا عبدالرزاقی حلقه دست نمی‌کند؟ عکس | ابوالفضل پورعرب با ویلچر در مراسم تشییع رفیق قدیمی‌اش عکس | حضور مبینا نعمت‌زاده و ناهید کیانی در دیدار با رهبر انقلاب؛ دست مبینا نعمت‌زاده شکسته است! شوهر اول جنیفر لوپز (Jennifer Lopez): چندوقت ازدواج نکن!  ۳ ترفند ساده برای خشک کردن پسته تازه در خانه پیرزن زرنگ، نقشه قلابی گنج در خانه متروکه را به ۳ جوان طمع‌کار فروخت! تصاویر | استایل صدف اسپهبدی در اکران خصوصی سریال بازنده سریال «کارآگاه حقیقی» (True Detective) بالاه جودی فاستر را صاحب اولین جایزه امی کرد عکس | این نوزاد دوبار به دنیا آمده است! گزارش مجله تایم از خواص شگفت انگیز چای سبز ویدئو | مکالمه خنده‌دار فامیل دور با آقای مجری و کته درباره خاک شیر قویترین داروی گیاهی سنگ شکن چیست و نحوه مصرف آن چگونه است؟ ربودن زن آلزایمری برای بالا کشیدن خانه ۶ میلیاردی ۵ روش ژاپنی برای کاهش استرس و آرامش ذهن استفاده از پوست الاغ برای تولید دارو و لوازم آرایشی! جدیدترین عکس از پردیس پورعابدینی و همسرش کنایه‌های سنگین پس از پیروزی درخشان برابر الغرافه؛ جواد نکونام دهان منتقدان را بست! ویدئو | تغییر چهره امیر نوری در ۴۰ سالگی
داستان ۷ فرقه مشهور آمریکا؛ سکس، چندهمسری و زندگی وحشی در آمریکا؛ از خانواده منسون تا سالیوان‌ها «کماندار بی‌دست» قهرمان پارالمپیک شد؛ مت استاتزمن کیست؟  جزییات جدید از قتل هولناک قهرمان بوکس ایران؛ پای «دو زن» در میان است! عیسی گل محمدی کیست؟ تصاویر | روایتی متفاوت از زندگی مرتضی مهرزاد؛‌ کار بزرگی که احسان علیخانی کرد تصاویر | ماجرای قتل، تکه تکه و پوره شدن ملکه‌ زیبایی سابق در سوئیس توسط همسرش!؛ کریستینا جوکسیموویچ که بود؟ گلشیفته فراهانی بر فرش قرمز جشنواره فیلم ویلیام تل (William Tell) در فستیوال فیلم تورنتو درباره فیلم دختربچه یا بیبی گرل (Babygirl)؛ درام عاشقانه و تکان‌دهنده نیکول کیدمن تصاویری از مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک؛ حضور رضا علیپور، هادی ساروی، ناهید کیانی، آرین سلیمی و ... ویدئو | روبوسی علی پروین و ناهید کیانی جنجال به پا کرد ویدئو | رضا حجار ازدواج کرد تصویر |‌ قتل زوج جوان در جنگل نرگسی نوکنده غوغای قهرمان ایرانی‌تبار تیم آمریکا؛ ازرا فرچ کیست؟ ویدئو | بدحال شدن رویا میرعلمی با دیدن تیپ و حرکات ناهید مسلمی در جوکر زنان برخورد قضایی با سحر دولتشاهی برای یک صحنه از سریال «داریوش»؛ ماجرا چیست؟‌ تصویر | مادر کریم باقری درگذشت ویدئو | شیرجه در آبشار شیرآباد و مرگ دلخراش مرد سبزواری ویدئو | پستونک خوردن الیکا عبدالرزاقی در جوکر زنان!؛ خنده‌ی شدید احسان علیخانی پس از لالایی رپ ناهید مسلمی تکذیب درگذشت صدرالدین حجازی | همسر این بازیگر می‌گوید که او همچنان در کما است تصاویر | مستانه مهاجر، نفس بازغی و الناز حبیبی در اکران خصوصی «شه‌سوار» تصاویر | جنجال جنسیتی در مسابقات دو پارالمپیک؛ والنتینا پتریلو، نخستین ورزشکار تراجنسیتی پارالمپیک کیست؟
پرطرفدارها
کاپولا فیلمی جدید با عناصر قوی رقص و موسیقی می‌سازد ویدئویی تلخ از کیومرث پوراحمد؛ چی بخونم جوونیم رفته صدام رفته ... ویدئو | چرا الیکا عبدالرزاقی حلقه دست نمی‌کند؟ عکس | ابوالفضل پورعرب با ویلچر در مراسم تشییع رفیق قدیمی‌اش عکس | حضور مبینا نعمت‌زاده و ناهید کیانی در دیدار با رهبر انقلاب؛ دست مبینا نعمت‌زاده شکسته است! شوهر اول جنیفر لوپز (Jennifer Lopez): چندوقت ازدواج نکن!  ۳ ترفند ساده برای خشک کردن پسته تازه در خانه پیرزن زرنگ، نقشه قلابی گنج در خانه متروکه را به ۳ جوان طمع‌کار فروخت! تصاویر | استایل صدف اسپهبدی در اکران خصوصی سریال بازنده سریال «کارآگاه حقیقی» (True Detective) بالاه جودی فاستر را صاحب اولین جایزه امی کرد عکس | این نوزاد دوبار به دنیا آمده است! گزارش مجله تایم از خواص شگفت انگیز چای سبز ویدئو | مکالمه خنده‌دار فامیل دور با آقای مجری و کته درباره خاک شیر قویترین داروی گیاهی سنگ شکن چیست و نحوه مصرف آن چگونه است؟ ربودن زن آلزایمری برای بالا کشیدن خانه ۶ میلیاردی ۵ روش ژاپنی برای کاهش استرس و آرامش ذهن استفاده از پوست الاغ برای تولید دارو و لوازم آرایشی! جدیدترین عکس از پردیس پورعابدینی و همسرش کنایه‌های سنگین پس از پیروزی درخشان برابر الغرافه؛ جواد نکونام دهان منتقدان را بست! ویدئو | تغییر چهره امیر نوری در ۴۰ سالگی