کد خبر: ۲۹۳۵
۲۰:۲۶
۳۰ مهر ۱۴۰۳
۲۰:۲۶
۳۰ مهر ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۳۵

غذای سریع برای مهمان چه بپزید؟ ۵ نوع غذایی که زیر یک‌ساعت‌ونیم حاضر می‌شود!

غذای سریع برای مهمان چه بپزید؟ ۵ نوع غذایی که زیر یک‌ساعت‌ونیم حاضر می‌شود!
معمولاً برای همه پیش آمده که مهمان سرزده داشته باشید و ندانید چه چیزی برای شام یا نهار درست کنید که هم خوشمزه و مجلسی و هم سریع باشد. در این مطلب پاسخ به سوال غذای سریع برای مهمان چه بپزید؟ قرار است به شما کمک کند.

سوال غذای سریع برای مهمان چه بپزید؟ پاسخ‌های متنوعی دارد. در این مطلب قرار است پنج نوع غذا را در پاسخ به این سوال به شما آموزش دهیم. با ما همراه شوید

آشپزی راستان| حتماً برای شما هم پیش آمده که مهمان سرزده داشته باشید یا بخواهید مهمانی را برای شام یا ناهار در خانه‌تان نگه دارید، اما این تصمیم را بدون تدارکات قبلی گرفته باشید و بخواهید یک غذای فوری برای مهمان‌تان درست کنید. باید بگوییم همه شما در این اوقات به دنبال یک غذای سریع، مجلسی و خوشمزه هستید که بتوانید در زمان کمی آن را درست کنید و شام یا ناهار را به موقع سرو کنید.

در این مطلب ۵ نوع غذایی که زیر یک ساعت و نیم حاضر می‌شود را به شما آموزش داده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با راستان همراه باشید تا از این به بعد حتی از آمدن مهمان سرزده نیز خوشحال شوید.

آنچه در ادامه خواهید آموخت:

  • طرز تهیه فیله مرغ با سس پستو
  • طرز تهیه پاستا با سس آلفردو
  • طرز تهیه گراتن بادمجان و سیب زمینی
  • طرز تهیه همبرگر خانگی
  • طرز تهیه استانبولی پلو با گوشت چرخ کرده

طرز تهیه فیله مرغ با سس پستو

فیله مرغ با سس پستو، یک غذای خوشمزه و سالم است که می‌توانید آن را به صورت ساندویچ نیز سرو کنید. در ادامه طرز تهیه این غذای سه سوته را بخوانید.

غذای سریع برای مهمان چه بپزید؟ ۵ نوع غذایی که زیر یک‌ساعت‌ونیم حاضر می‌شود!

مراحل تهیه فیله مرغ با سس پستو

مرحله اول: به گزارش راستان، برای تهیه این غذا ابتدا باید سس پستو درست کنید. برای این کار گردو‌ها را کمی خرد کنید و به مدت ۱۰ دقیقه درون فر قرار دهید. پس از گذشت ۱۰ دقیقه آنها را از فر خارج کنید و پوست‌شان را بکنید.

مرحله دوم: برگ ریحان، سیر، مغز گردو، نمک و پنیر پارمسان را داخل غذاساز بریزید. غذاساز را روشن کنید و اجازه دهید مواد به خوبی با هم ترکیب شوند. پس از این که مواد خوب مخلوط شدند، روغن زیتون را اضافه کنید و به آرامی هم بزنید تا سس پستو آماده شود.

مرحله سوم: فیله مرغ را برش دهید و با یک گوشت‌کوب بکوبید تا به خوبی نازک شود.

مرحله چهارم: به گزارش راستان، مرغ‌ها را داخل یک تابه نچسب بگذارید. در این مرحله کمی نمک و فلفل به مواد اضافه کنید سپس تکه‌های مرغ را با روغن تفت دهید.

مرحله پنجم: پس از حدود ۱۰ دقیقه، مرغ‌ها را از تابه خارج کنید، داخل یک ظرف مناسب فر بگذارید، سطح آنها را با پنیر پیتزا بپوشانید و داخل فر در دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد قرار دهید تا پنیر روی سطح مرغ آب شود.

مرحله آخر: بعد از ۵ دقیقه تکه‌های مرغ را از فر خارج کنید و روی آنها سس پستو بریزید. در نهایت این غذای خوشمزه را با گوجه و پیازچه سرو کنید.

طرز تهیه پاستا با سس آلفردو

به گزارش راستان، پاستا با سس آلفردو یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه و آسان است که ۳۰ دقیقه‌ای حاضر می‌شود. در ادامه طرز تهیه این پاستای ۳۰ دقیقه‌ای را بخوانید.  

غذای سریع برای مهمان چه بپزید؟ ۵ نوع غذایی که زیر یک‌ساعت‌ونیم حاضر می‌شود!

مراحل تهیه پاستا با سس آلفردو

مرحله اول: سینه مرغ را مکعبی خُرد کنید و کنار بگذارید.

مرحله دوم: قارچ‌ها را بشویید و حلقه‌ای خُرد کنید. اگر نمی‌دانید قارچ را چگونه بشویید که کاملاً تمیز شود، روش شستن قارچ برای از بین بردن کپک و باکتری! را بخوانید.

مرحله سوم: درون یک قابلمه مقداری آب بریزید. قابلمه را روی حرارت قرار دهید تا آب به جوش بیاید.

مرحله چهارم: به گزارش راستان، تا زمانی که آب به جوش می‌آید، می‌توانید مواد پاستا را آماده کنید. برای این کار، سینه مرغ که مکعبی خُرد کرده بودید را درون یک قابلمه مناسب بریزید. قابلمه را روی حرارت قرار دهید. کمی روغن و نمک به مرغ اضافه کنید و تکه‌های سینه مرغ را با حرارت بالا تفت دهید تا کمی سرخ شوند.

مرحله پنجم: پس از این که تکه‌های سینه مرغ سرخ شدند، ۵۰ گرم کره را داخل قابلمه بریزید و به همراه مرغ تفت دهید.

مرحله ششم: در این مرحله باید پودر آویشن و پودر فلفل سیاه را به مرغ اضافه کنید و هم بزنید.

مرحله هفتم: سیر را له کنید و به مرغ اضافه کنید و مجدد هم بزنید.

مرحله هشتم: در این مرحله باید قارچ‌های حلقه‌ای را به قابلمه اضافه کنید.

*نکته: زمانی که قارچ را اضافه کردید باید آن را با حرارت بالا تفت دهید تا آب نیندازد.

مرحله نهم: پس از این که قارچ را تفت دادید و آب اضافی آن گرفته شد، شیر را به قابلمه اضافه کنید و مواد را به هم بزنید.

مرحله دهم: به گزارش راستان، وقتی کمی شیر گرم شد، زمان اضافه کردن خامه صبحانه است. خامه صبحانه را درون یک کاسه بریزید و با مقداری شیر سرد رقیق کنید، سپس به قابلمه اضافه کنید.

*نکته: اگر خامه سرد را مستقیم به مواد داغ داخل قابلمه اضافه کنید بریده بریده خواهد شد.

مرحله یازدهم: حدود نیمی از پنیر پارمسان را به مواد داخل قابلمه اضافه کنید و هم بزنید.

مرحله دوازدهم: ۲ دقیقه صبر کنید مواد بجوشند تا کمی غلیظ شوند. پس از گذشت ۲ دقیقه، قابلمه را از روی حرارت بردازید.

مرحله سیزدهم: به آب در حال جوش کمی نمک و روغن اضافه کنید سپس پاستا را داخل آب جوش بریزید و به هم بزنید تا پاستا به هم نچسبد.

مرحله چهاردهم: زمانی که پاستا‌ها کاملاً نرم شدند، اما همان ظاهر اولیه را داشتند، زمان این است که آنها را آبکش کنید.

مرحله پانزدهم: پاستا‌ها را آبکش کنید و با آب سرد نمک اضافی آنها را بگیرید. پاستا‌ها را پس از آبکش کردن به داخل قابلمه برگردانید.

مرحله آخر: به گزارش راستان، موادی را که از قبل آماده کرده بودید را روی پاستا‌ها بریزید و مواد را خوب ترکیب کنید. اکنون پاستا مرغ و قارچ خوشمزه شما آماده است، آن را درون ظرف سرو بکشید، با کمی جعفری خُرد شده و پنیر پارمسان تزئین و نوش جان کنید.

طرز تهیه گراتن بادمجان و سیب زمینی

گراتن بادمجان یا همان موساکا بادمجان یکی از غذا‌های خوشمزه و معروف کشور یونان است. این غذا به دلیل طعم و مزه عالی‌اش در بسیاری از کشور‌ها به خصوص ایران طرفداران زیادی دارد و معمولاً در هتل‍‌ها و رستوران‌ها به عنوان پیش غذا سرو می‌شود.

 گراتن بادمجان و سیب زمینی یک غذای سه سوته و بسیار آسان است که می‌توانید آن را ۳۰ دقیقه‌ای آماده و سرو کنید. در ادامه طرز تهیه گراتن بادمجان و سیب زمینی را بخوانید.  

غذای سریع برای مهمان چه بپزید؟ ۵ نوع غذایی که زیر یک‌ساعت‌ونیم حاضر می‌شود!

مراحل تهیه گراتن بادمجان و سیب زمینی

مرحله اول: به گزارش راستان، برای تهیه این غذا ابتدا باید سس بشامل درست کنید. برای درست کردن این سس کره را داخل یک تابه بریزید سپس تابه را روی حرارت قرار دهید و صبر کنید تا کره ذوب شود.

مرحله دوم: وقتی کره ذوب شد، آرد سفید را به تابه اضافه کنید. آرد و کره را به خوبی مخلوط کنید و تفت دهید تا بوی خامی آرد گرفته شود.

مرحله سوم: وقتی آرد و کره را با هم تفت دادید، شیر گرم را کم‌کم به تابه اضافه و مخلوط کنید. ۱ دقیقه صبر کنید تا سس کمی غلیظ شود سپس سس را از روی حرارت بردارید.

مرحله چهارم: سیب زمینی‌ها را به خوبی بشویید سپس آنها را درون یک قابلمه بریزید و با مقداری آب روی حرارت قرار دهید تا بپزند. بعد از این‌که سیب زمینی‌ها پخته شدند، آنها را از قابلمه خارج کنید و کنار بگذارید.

مرحله پنجم: بادمجان‌ها را پوست بگیرید و به صورت حلقه‌ای برش بزنید سپس به مدت ۳۰ دقیقه داخل آب و نمک بگذارید تا تلخی بادمجان‌ها گرفته شود.

مرحله ششم: بعد از این که بادمجان‌ها را آبکش کردید، صبر کنید تا آب اضافی آنها گرفته شود و خشک شوند سپس بادمجان‌ها را در یک تابه مناسب با مقداری روغن سرخ کنید. بعد از این که یک طرف بادمجان‌ها سرخ شد، آنها را برگردانید تا طرف دیگرشان هم سرخ شود.

مرحله هفتم: به گزارش راستان، وقتی بادمجان‌ها را از تابه خارج کردید، در همان تابه، پیاز را نگینی خرد کنید و با مقداری روغن تفت دهید تا شفاف و سبک شود سپس گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و تفت دهید، در ادامه سیر رنده شده، نمک و زردچوبه را اضافه کنید و مواد را مجدد تفت دهید.

مرحله هشتم: در انتها رب گوجه فرنگی به تابه اضافه کنید و بعد از چند ثانیه تفت دادن، حرارت زیر تابه را خاموش کنید. فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد روشن کنید و به مدت ۱۵ دقیقه صبر کنید تا فر گرم شود.

مرحله نهم: یک ظرف مناسب برای قرار دادن گراتن داخل فر انتخاب کنید. می‌توانید از ظروف پیرکس یا تفلون برای این کار استفاده کنید. کف ظرف مورد نظر را با روغن مایع چرب کنید و سیب زمینی‌های پخته شده را کف ظرف بچینید.

مرحله دهم: روی سیب زمینی، یک لایه بادمجان سرخ شده بچینید و روی آن مایه گوشتی بریزید سپس برای لایه دیگر دوباره بادمجان و مایه گوشتی بریزید. برای آخرین لایه سس بشامل بریزید و در انتها روی کل مواد پنیر پیتزا را بریزید.

مرحله آخر: به گزارش راستان، ظرف گراتن آماده شده را داخل فر گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد بگذارید تا بپزد. پس از اینکه روی پنیر پیتزا طلایی و برشته شد و گراتن به طور کامل پخت، آن را از فر خارج و سرو کنید.

طرز تهیه همبرگر خانگی

ساندویچ همبرگر یک ساندویچ همه پسند و خوشمزه است. از آن جایی که همبرگر‌های موجود در سوپرمارکت‌ها مواد نگه دارنده دارند و برای سلامتی مضر هستند، پیشنهاد می‌کنیم خودتان در منزل با کمی گوشت همبرگر خانگی خوشمزه و سالم درست کنید. در ادامه طرز تهیه همبرگر خانگی را بخوانید.  

غذای سریع برای مهمان چه بپزید؟ ۵ نوع غذایی که زیر یک‌ساعت‌ونیم حاضر می‌شود!

مراحل تهیه همبرگر خانگی

مرحله اول: برای تهیه یک همبرگر خوشمزه رستورانی ابتدا باید گوشت چرخ کرده را خوب ورز دهید.

مرحله دوم: به گزارش راستان، در یک ظرف بزرگ گوشت چرخ کرده، تخم مرغ، پیاز رنده شده یا نگینی ریز خُرد شده و ادویه مخصوص همبرگر شامل پودر سوخاری، سیر رنده شده، کمی پودر سیر، نمک، پودر فلفل سیاه، پودر پاپریکا و سُس خردل را با هم مخلوط کنید سپس مواد را به خوبی با هم ورز دهید تا تمام مواد با هم یکی شوند و یک مایه یکدست به دست بیاید. پس از این که مواد همبرگر یکدست شدند، درب ظرف را ببندید و صبر کنید تا مواد همبرگر چند دقیقه در محیط یا یخچال بماند.

مرحله سوم: مایه همبرگر را به ۶ قسمت مساوی یا تعداد نفرات تقسیم کنید و هر کدام را به صورت گرد پهن کنید.

*نکته: پهنای هر عدد همبرگر باید حداقل ۱۰ سانتی‌متر و ضخامت آن بین ۱ تا ۵/۱ سانتی‌متر باشد.

مرحله چهارم: همبرگر‌هایی که آماده کرده‌اید را حدود ۲۰ دقیقه درون فریزر بگذارید تا خودشان را بگیرند. پس از گذشت حدود ۲۰ دقیقه همبرگر‌ها را از فریزر بیرون بیاورید و در روغن داغ با شعله ملایم سرخ کنید.

مرحله آخر: برای این که ساندویچ همبرگرتان شبیه ساندویچ همبرگر رستورانی شود، یک نان باگت را از وسط نصف کنید، روی یک برش از نان باگت، سُس کچاپ و سُس مایونز بزنید سپس مقداری کاهو، چند برش گوجه فرنگی و پیاز قرمز حلقه‌ای روی نان بگذارید. در آخر همبرگر سرخ شده را روی مواد میانی بگذارید، لایه دیگر نان را روی لایه قبلی بگذارید و نوش جان کنید.

طرز تهیه استانبولی پلو با گوشت چرخ کرده

به گزارش راستان، استانبولی پلو یک غذای خوشمزه و اصیل ایرانی است و دقیقاً مناسب زمان‌هایی است که به دنبال یک غذای سریع و مجلسی هستید. در ادامه طرز تهیه استانبولی پلو با گوشت چرخ کرده را بخوانید.  

غذای سریع برای مهمان چه بپزید؟ ۵ نوع غذایی که زیر یک‌ساعت‌ونیم حاضر می‌شود!

مراحل تهیه استانبولی پلو با گوشت چرخ کرده 

مرحله اول: برنج را با آب گرم و مقداری نمک حدود ۳۰ دقیقه بخیسانید.

مرحله دوم: سیب زمینی‌ها را بشویید، پوست بگیرید و مکعبی خرد کنید.

مرحله سوم: پیاز را نگینی خرد کنید و درون یک تابه با کمی روغن تفت دهید تا طلایی شود.

مرحله چهارم: به گزارش راستان، پس از این که پیاز طلایی شد، نمک، زردچوبه و فلفل را به آن اضافه کنید و مجدد تفت دهید تا عطر ادویه‌ها آزاد شود.

مرحله پنجم: گوشت چرخ کرده را به تابه اضافه کنید. مواد را با هم تفت دهید تا گوشت سُرخ شود.

مرحله ششم: پس از این که گوشت سرخ شد، سیب زمینی را اضافه کنید و مواد را مجدد تفت دهید.

مرحله هفتم: پس از گذشت حدود ۳ دقیقه پوره گوجه فرنگی را به مواد درون تابه اضافه و تفت دهید.

مرحله هشتم: تفت دادن مواد درون تابه را تا جایی ادامه دهید که آب اضافی پوره گوجه فرنگی کاملاً گرفته شود.

مرحله نهم: مقداری آب درون یک قابلمه بریزید سپس قابلمه را روی حرارت بگذارید تا آب به نقطه جوش برسد.

مرحله دهم: وقتی آب شروع به جوشیدن کرد، مقداری نمک را به همراه برنج که از قبل خیس کرده بودید به آب در حال جوش اضافه و مخلوط کنید.

مرحله یازدهم: وقتی برنج نیم‌پز شد، آن را آبکش کنید.

مرحله دوازهم: قابلمه را بشویید و روی حرارت قرار دهید.

مرحله سیزدهم: وقتی قابلمه گرم شد، کمی روغن کف آن بریزید سپس یک لایه برنج و یک لایه مواد گوشتی را درون قابلمه بریزید.

مرحله چهاردهم: به گزارش راستان، به همین صورت لایه‌لایه قابلمه را از برنج و مواد گوشتی پُر کنید. وقتی قابلمه پُر شد، روی درب قابلمه دم کنی بگذارید سپس شعله گاز را کم کنید و اجازه دهید استانبولی پلو حدود ۳۰ الی ۳۵ دقیقه با شعله کم دم بکشد.

مرحله آخر: پس از گذشت ۳۰ الی ۳۵ دقیقه استانبولی پلو خوشمزه شما آماده است، آن را در ظرف سرو بکشید و با سالاد و ترشی سرو کنید.

سخن پایانی

در این مطلب چند غذای ساده که در سریع‌ترین زمان آماده می‌شوند، به شما آموزش دادیم. در نهایت امیدواریم از این پس از آمدن مهمان سرزده نیز خوشحال شوید.  

برچسب ها:
خواندنی‌ها

عکاس حیات وحش ایرانی تصاویری از درگیری عقاب‌های صحرایی...

دونالد ترامپ در آخرین روزهای منتهی به انتخابات ریاست‌جمهوری،...

ویدئویی از گریم سنگین صابر ابر برای بازی در یک فیلم...

نازنین بیاتی فیلمی از تمرینات خود با حلقه اریال هوپ...

  • جدیدترین‌ها
  • پربیننده‌ها
  • پربحث‌ها
ویدئو | تصاویر دیدنی از درگیری عقاب‌های صحرایی در اراک  کدوحلوایی چطور نماد هالووین شد؟  قتل ۲ ایرانی توسط باند ببرهای وحشی افغان ویدئو | سه توله خرس قهوه‌ای شکمو در پارک ملی کیاسر! غذای سریع برای مهمان چه بپزید؟ ۵ نوع غذایی که زیر یک‌ساعت‌ونیم حاضر می‌شود! ویدئو | اقدام جالب ترامپ برای تمسخر هریس؛ پای مک دونالد به انتخابات آمریکا باز شد! کیف جیر؛ مد محبوب پاییز امسال حمله مرگبار به همسایه با پاره آجر و چاقو ویدئو | سپیده‌ خداوردی‌ نوازنده کنترباس در ‌نمایش ‌سی نورا نشانه‌های اضطراب از عملکرد جنسی چیست و چگونه درمان می‌شود؟‌ بانوی رئالیتی‌شوها در بزنگاه حساس | چالش چهره تاریخی متین ستوده ویدئو | گریم سنگین و شگفت‌انگیز صابر ابر در یک فیلم (ویدئو) تمرینات نازنین بیاتی با حلقه اوریال هوپ ماجرای عکس پُرحاشیه فاطمه گودرزی چه بود؟ عکس بامزه از کودکی علی شادمان در کنار مادرش ۶ خوراکی بی‌نظیر برای کلیه هادی چوپان قید جایزه ۳۲ میلیارد تومانی را زد ۶۰۰ میلیون تومان جریمه برای تتوی جنجالی آرمین سهرابیان ویدئو |‌ مراسم پاگشای سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی تصاویر | الناز شاکردوست و هادی حجازی‌فر در جشنواره فیلم کوتاه
ماجرای پخش شدن فیلم غیراخلاقی داور زن ترکیه‌ای نتایج مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۴ و زمان دقیق اعلام برنامه مسابقات و اعلام نتایج سامسون داودا قهرمان جدید مستر المپیا کیست؟ + تصاویر و زندگی شخصی همسر سامسون داودا، مارلینا گوستوفسکا (Marlena Gustowska) کیست؟ شوک در اپرای اشتوتگارت؛ نمایش تصاویر غیراخلاقی، راهبه‌های برهنه، رابطه جنسی زنده و صلیب‌های خون‌چکان نمایش فیلم پورن در هواپیما جنجال به پا کرد رسوایی جنسی شان دیدی؛ جاستین بیبر چگونه قربانی شد؟ لیام پین (Liam Payne) خواننده محبوب به طرز مشکوکی در ۳۱ سالگی درگذشت؛ نقش کیت کسیدی (دوست دخترش) در مرگ او چیست؟ اعلام نتایج مستر المپیا ۲۰۲۴؛ هادی چوپان نایب قهرمان شد | طلا به سامسون داودا رسید ۱۸ نفر در جریان اپرای سانکتا (Sancta Opera) بدحال شدند و اسقف اعظم خشمگین شد تصاویر | حمود و طوبی و دیبا و ضیا؛ عکس‌های دیده نشده و متفاوت از بازیگران سریال طوبی هادی چوپان در آستانه پاداشی میلیاردی؛ جایزه مستر المپیا چقدر است؟ عکس | تغییر چهره شوکه کننده روزبه حصاری بازیگر سریال «بچه مهندس» تصاویر | همسر و «فرمانده زندگی» هادی چوپان کیست؟ | زنی که هادی همیشه قدردان اوست زیبایی منحصر به فرد ملکه زیبایی مصر حاشیه‌ساز شد ویدئو |‌ اندی در جوکر احسان علیخانی! مادر پی دیدی (Diddy) سکوتش را شکست: پسرم هیولا نیست! ویدئو |‌ الیکا ناصری و کیسان دیباج در پشت صحنه سکانس معروف عروسی‌ ۱۰۰ زن و مرد از «شان دیدی» شکایت می‌کنند؛ ۵ هزار سلبریتی درگیر پرونده رسوایی غول موسیقی رپ اتهام سنگین به کیلیان امباپه (Kylian Mbappe)؛ تجاوز به یک زن در سوئد!
پرطرفدارها
ویدئو | تصاویر دیدنی از درگیری عقاب‌های صحرایی در اراک  کدوحلوایی چطور نماد هالووین شد؟  قتل ۲ ایرانی توسط باند ببرهای وحشی افغان ویدئو | سه توله خرس قهوه‌ای شکمو در پارک ملی کیاسر! غذای سریع برای مهمان چه بپزید؟ ۵ نوع غذایی که زیر یک‌ساعت‌ونیم حاضر می‌شود! ویدئو | اقدام جالب ترامپ برای تمسخر هریس؛ پای مک دونالد به انتخابات آمریکا باز شد! کیف جیر؛ مد محبوب پاییز امسال حمله مرگبار به همسایه با پاره آجر و چاقو ویدئو | سپیده‌ خداوردی‌ نوازنده کنترباس در ‌نمایش ‌سی نورا نشانه‌های اضطراب از عملکرد جنسی چیست و چگونه درمان می‌شود؟‌ بانوی رئالیتی‌شوها در بزنگاه حساس | چالش چهره تاریخی متین ستوده ویدئو | گریم سنگین و شگفت‌انگیز صابر ابر در یک فیلم (ویدئو) تمرینات نازنین بیاتی با حلقه اوریال هوپ ماجرای عکس پُرحاشیه فاطمه گودرزی چه بود؟ عکس بامزه از کودکی علی شادمان در کنار مادرش ۶ خوراکی بی‌نظیر برای کلیه هادی چوپان قید جایزه ۳۲ میلیارد تومانی را زد ۶۰۰ میلیون تومان جریمه برای تتوی جنجالی آرمین سهرابیان ویدئو |‌ مراسم پاگشای سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی تصاویر | الناز شاکردوست و هادی حجازی‌فر در جشنواره فیلم کوتاه